سیاسی 17:31 - 09 شهریور 1394
عصر امروز دبیرکل حزب اتحاد ملت بازداشت. ​مرجع قضایی علت بازداشت علی شکوری راد را اصرار بر تخلفات قبلی و اقدامات فتنه‌گرانه جدید عنوان کرده است،

سرویس سیاسی فردا عصر امروز دبیرکل حزب اتحاد ملت بازداشت. ​مرجع قضایی علت بازداشت علی شکوری راد را اصرار بر تخلفات قبلی و اقدامات فتنه‌گرانه عنوان کرده است،


علی شکوری راد صبح امروز در در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران به نهادهای قانونی از نظیر شورای نگهبان حمله کرد و نظارت شورای نگهبان بر انتخابات و احراز صلاحیت کاندیداها را خلاف قانون اساسی دانست. وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص فتنه گفت: «ما از واژه‌ای که شما به کار می‌برید(فتنه) دریافت و تعریف روشنی نداریم و در متون ما فتنه تعریف نشده است.» وی در ادامه افزود: «ما از کش دادن موضوع پرهیز داریم و معتقدیم حوادث سال 88 مانند استخوان لای زخمی برای کشور و ملت است که بهتر است این زخم التیام یابد و کسانی که مانع این التیام هستند با تداوم حبس و حصر و ارائه برخی موضوعات به دنبال کش دادن حوادث هستند.»
شکوری‌راد عضو حزب منحله مشارکت، نماینده مجلس ششم و یکی از متحصنین آن دوره مجلس  که به تازگی دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران شده است. وی به علت جرائم امنیتی در مهر ماه ۸۹ نیز بازداشت شده و محکوم گردیده بود که مجازات وی تعلیق گردیده بود.
 
حزب اتحاد در واقع همان حزب منحله مشارکت می‌باشد که با نام جدیدی در دولت تدبیر و امید اجازه فعالیت گرفت. حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب به دلیل فعالیت‌های تشکیلاتی علیه نظام جمهوری اسلامی در جریان فتنه ۸۸ از سوی قوه قضائیه منحل گردیدند.​

6987311
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جلال‌زاده در واکنش به افزایش فشار به کشورمان از سوی پارلمان اروپا در فضای مجازی نوشت: تمامیت خواهی پارلمان اروپا نه الزام قانونی دارد نه گوش شنوایی، برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌هاست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جلال‌زاده در واکنش به افزایش فشار به کشورمان از سوی پارلمان اروپا در فضای مجازی نوشت: تمامیت خواهی پارلمان اروپا نه الزام قانونی دارد نه گوش شنوایی، برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌هاست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به افزایش فشار به کشورمان از سوی پارلمان اروپا در فضای مجازی نوشت: تمامیت خواهی پارلمان اروپا نه الزام قانونی دارد نه گوش شنوایی، برای دلخوش کنی صهیونیست هاست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم صبحگاه بسیج پایگاه شهید رسول عسکری دیوان محاسبات کشور با حضور سردار رضا طلایی نیک، سخنگو و معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و همچنین جمعی از مقامات و کارکنان این نهاد نظارتی برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی با همتای خود در آستانه قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگی ایران در سازمان ملل سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا را محکوم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جلسه کمیسیون اصل نود با موضوع عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی تحریم ناپذیر است و طرح‌های شیطانی منزوی ایران همگی خنثی خواهد شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است