گوناگون 23:46 - 26 تیر 1396
پگاه شفتی:تابستان از راه نرسیده، آفتاب و گرمایش را زودتر راهی زمین کرده است.دنیای این‌روزهای ابزارک‌ها هم طعم تابستان دارند.

دوربین عینکی از راه می‌رسد

فیلم‌برداری با دست‌های باز!

دوربین عینکی

فیلم‌برداری با دست‌های باز!

عینک در یک جعبه‌ی مقاوم و ضربه‌گیر و همراه با شارژر فرستاده می‌شود.

فیلم‌برداری با دست‌های باز!

چه‌کسی می‌داند این کاربر درحال فیلم‌برداری از شماست یا نه؟

فیلم‌برداری با دست‌های باز!

می‌خواهد ببیند عینک تمیز است یا قصد دارد از زاویه‌ی بهتری فیلم بگیرد؟ کسی چه می‌داند؟

فیلم‌برداری با دست‌های باز!

این عینک با رنگ‌های متنوعی که دارد، سلیقه افراد زیادی را تأمین می‌کند.

مدت‌هاست که مردم عادت کرده‌اند از ماجراهای هیجان‌انگیز زندگی‌شان عکس یا ویدیو تهیه کنند. وسایل زیادی هم برای این کار دارند؛ از مونوپاد گرفته تا  پهپادهایی که بالای سر کاربر پرواز می‌کنند و به‌طور خودکار از او فیلم و عکس تهیه می‌کنند.

اما انگار دنیای بی انتهای ابزارک‌ها قصد ندارد به این زودی دنیای سلفی فیلم و عکس را به حال خودش رها کند، به‌خصوص که این‌روزها پدیده‌ی پخش زنده روی شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب شده و مردم با شوق بیش‌تری به ابزارک‌های مناسب روی آورده‌اند؛ ابزارک‌هایی که می‌توانند با کیفیت بهتر از ماجراهای روزمره‌شان فیلم‌برداری کنند.

در این روزهای گرم که مردم بیش‌تر از آفتاب از عینک آفتابی استفاده می‌کنند، چه چیزی بهتر از یک عینک آفتابی فیلم‌بردار می‌تواند از هیجان‌های زندگی ما تصویربرداری کند.

دوربین عینکی بسیار ساده‌تر از ابزارک‌هایی با کارکرد مشابه هم‌چون دوربین‌های گوپرو است که با تجهیزاتی نه‌چندان ساده به سر کاربر بسته می‌شوند.

دوربین عینکی فقط روی عینک آفتابی کاربر می‌نشیند و به سادگی با نرم‌افزاری که روی گوشی هوشمند کاربر نصب شده حتی بدون دست‌زدن به گوشی، با آن ارتباط برقرار می‌کند. با این ارتباط کاربر می‌تواند با دست‌های آزاد از ماجراجویی‌هایش فیلم بگیرد و به‌طور زنده برای دوستانش بفرستد یا در شبکه‌های اجتماعی قرار دهد.

فریم‌ این عینک از نوعی پلاستیک سبک و نرم ساخته شده که بسیار قابل انعطاف است. کاربر می‌تواند ساعت‌ها بدون این‌که احساس ناراحتی کند آن را برچشم بزند.

اما از همه مهم‌تر قیمت ارزان این ابزارک است که باعث شده بسیار باصرفه‌تر از ابزارک‌هایی با کارکرد مشابه باشد. قرار است هفته‌ی آینده این عینک در شهر لندن به فروش برسد.

رنگ‌های متنوع و تابستانی این عینک از دیگر جذابیت‌های آن است که به همراه یک جعبه و یک شارژر به‌دست کاربر می‌رسد. با این‌حال، اگر قرار باشد کاربر تمام روز از آن کار بکشد، عمر باتری‌اش خیلی طولانی نیست و این می‌تواند نقطه‌ضعف این عینک باشد که احتمالاً سازندگان در آینده به فکر رفع آن خواهند بود.


9269543
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است