اجتماعی 13:12 - 01 مرداد 1393

شیراز / واحد مرکزی خبر / اجتماعی



مسلمانان اهل تسنن استان فازس امروز با صدور بیانیه ای آمادگی خود را برای حضور گستـرده در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مسلمانان اهل تسنن شهرستان خنج ،گراش ، بخش اوز ، گله دار ، فیش ور ، و عماد ده لارستان و شیخ عبد العزیز قاضی زاده امام جمعه اوز و شیخ عبد الصمد ابونجمی امام جمعه اهل سنت خنج نیز ضمن دعوت

از مسلمانان اهل سنت ، بر حضور خود و علمای اهل تسنن در این راهپیمایی بزرگ تأکید کردند .

در این بیانیه آمده است: روز قدس آغاز حرکتی بود که همه مردم مسلمان و آزاده جهان به فرمان امام خمینی (ره ) لبیک گفتند و به ملت مظلوم فلسطین ،که سالها در زیر ستم صهیونیست های غاصب بودند، جانی دوباره بخشیدند .

مسلمانان اهل سنت نیز همراه و همگام با همه اقشار ملّت مسلمان با حضورگسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب، همبستگی خود را با آرمان ها و مبارزات حق طلبانه مردم مظلوم فلسطین و خشم وانزجار خود را از جنایات آمریکای جهانخوار و صهیونیزم بین الملل به گوش جهانیان خواهند رساند.

اهل سنت فارس از دوران مبارزات انقلاب اسلامی همواره دوشادوش شیعیان و اقلیت های مذهبی دیگر در همه مناسبت های انقلابی حضوری پرشور داشته اند.

0002


4307024
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» معاون اقتصادی دادستان کل کشور گفت: وراث متوفیان دارنده سهام عدالت که ثبت نامی از این بابت تا به حال نداشته اند می توانند از طریق آدرس csdiran.ir (شرکت سپرده گذاری مرکزی) از نحوه ثبت نام مطلع شوند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد که قطعی برق روشنایی عادی در ایستگاه میرزای شیرازی که دقایقی باعث تاریکی نسبی بخش سالن فروش بلیت شده بود، برطرف شد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی قوه قضاییه گفت: روزانه 30 هزار نفر از کارشناسان و وکلا وارد سامانه های عدلیه می شوند و بیش از 240 هزار درخواست های خود را پیگیری می کنند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: برخی سؤالات مفهومی هستند و درصد سؤالات دشوار در امتحانات نهایی در پایه دوازدهم تا سقف 20 درصد و برای پایه های دهم و یازدهم کاهش می یابد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» گاهی خانواده در شرایطی است که توقع فرزنددار شدن را ندارد و فکر می کند نمی تواند آن را بپذیرد. در این شرایط، برخی از زوجین ممکن است به از بین بردن فرزند خود فکر کنند اما سقط جنین عوارض شدید و مرگباری دارد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» معاون وزارت آموزش و پرورش از برخورد با 2800 دانش آموز متخلف در زمان برگزاری امتحانات نهایی سال گذشته خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 70 دستگاه لوازم خانگی قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 7 میلیارد تومان برآورد کرده اند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» با گشت و گذاری در داروخانه های سطح شهر و برخی پلتفرم های مجازی با تخفیف های عجیب و ویژه مکمل ها و مولتی ویتامین ها مواجه می شویم که بررسی علل آن، حقایق پنهانی از وضعیت نابسامان تولید و توزیع مکمل در کشور را برملا می کند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش از امنیت کامل امتحانات نهایی 1403 با قرنطینه طراحان سؤال خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» زائران حج تمتع می توانند با ورود به پیام رسان «بله» در تلفن همراه خود، اقدامات اولیه برای دریافت ارز را با سرعت بیشتری نسبت به دریافت ارز به صورت حضوری انجام دهند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است