استانی 16:39 - 07 فروردین 1394
امام جمعه انار:
امام جمعه انار شهادت تعدادی از مردم بی‌گناه یمن را تبریک و تهنیت گفت و عنوان کرد: تجاوزات عربستان به کشور یمن محکوم به شکست است.

تجاوز عربستان به یمن محکوم به شکست است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال نو اظهار داشت: باید همه تلاش کنیم تا از فرصت دوباره‌ای که خداوند به ما عنایت کرده در راه بندگی‌اش بهره بگیریم و این فرصت‌ها تمام شدنی و گذرا است اما آن چه ماندگار است، بندگی خدا و تقوای الهی است.

وی افزود: ما می‌توانیم با توجه به توانایی‌ها و ظرفیت‌های کشورمان و با همدلی و همزبانی بین دولت و ملت و بدون نگاه به بیگانگان در پیشرفت اقتصادی کشورمان گام‌های بزرگی برداریم.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: عدالت قضایی یکی از آرزوهای دست یافتنی ملت است، سیستم قضایی کشور ما باید به گونه‌ای عمل کند که فقیر و غنی بتوانند حق خود را بگیرند.

ابراهیمی بااشاره به تحولات اخیر یمن افزود: مردم یمن می‌توانند خود تصمیم بگیرند و روی پای خود بایستند و نیازی به دخالت بیگانگان نیست.

امام جمعه شهرستان انار شهادت تعدادی از مردم بی‌گناه یمن را تبریک و تهنیت گفت و عنوان کرد: تجاوزات عربستان به کشور یمن محکوم به شکست است.


6102901
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است