اجتماعی 03:37 - 13 بهمن 1393
تعمیق باورهای سیاسی " فجر انقلاب " در شهر زیر زمینی؛
معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه با هدف تعمیق و تبیین اهداف، دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد به استقبال دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز یوم الله 22 بهمن می‌رود.

محمد صائبی در گفت و گو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص برنامه های پیش بینی شده در خصوص ایام دهه فجر ا اظهار کرد: این برنامه‌ها مطابق با اهداف 18 گانه شهرداری تهران به گونه ای طراحی شده تا  علاوه بر بصیرت افزایی و آگاهی بخشی بیشتر مردم بخصوص جوانان نسبت به اهداف انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای احیای گفتمان شهدا، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی با چاشنی شادی و نشاط باشد وآحاد جامعه به ویژه جوانان خاطره خوبی از این ایام داشته باشند.



وی متروی تهران را به عنوان بهترین ظرفیت به منظور انتقال پیام و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان دانست و گفت: امروز دشمنان در قالب هجمه‌های فرهنگی می‌خواهند، بین ملت به‌خصوص قشر جوان و ارزش‌های اجتماعی فاصله ایجاد کنند، از این رو ما در جهت مقابله با دسیسه‌های دشمنان از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت اشاعه فرهنگ ناب انقلاب اسلامی در جامعه استفاده خواهیم کرد.



معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی این شرکت به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه مبارک پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت سالروز ورود امام راحل به کشور، برنامه‌های خود را در ایستگاهها و قطارهای مترو تهران اجرا می‌کند.



وی در ادامه تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی با رویکرد سبک زندگی اسلامی ایرانی و با هدف تعمیق و افزایش سطح باورهای سیاسی و محور موضوعی انقلاب اسلامی در قالب نصب بنر و لمینت، اجرای موسیقی و سرود، اجرای نماهنگ های فرم و نمایش محیطی، فضا سازی ایستگاهها با پرچم های سقفی ( پرچم جمهوری اسلامی ) نصب سازه های حجمی ( نمادهای انقلاب اسلامی ) ، اجرای موسیقی محلی اجرای نمایشگاه‌های کتاب با تخفیف 20درصدی ، نمایشگاه معرفی کتاب انقلاب ، اکران نمایشگاه عکس و پوستر و نیز برای اولین بار نمایشگاه تصاویر ارسالی مردمی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.



به گفته معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو ؛ جشن بزرگ انقلاب در ایستگاه حرم مطهر به مناسبت ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و جشن بزرگ انقلاب در ایستگاه حبیب الله از  جمله برنامه‌های پر نشاطی است که در جهت آشنایی جوانان با آرمان‌های انقلاب در ایام مبارک فجر برگزار خواهد شد.



عضو شورای فرهنگی سازمان حمل و نقل ترافیک تاکید کرد: نمایشگاه عکس از حضور مردم در راهپیمایی‌ها و مبارزات مردم با رژیم پهلوی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و نیز نمایشگاه اسناد انقلاب اسلامی برای اولین بار در ایستگاه های منتخب، نصب تابلو حجمی دیواری با موضوعیت دهه فجر انقلاب اسلامی دربرخی ایستگاه‌ها ، پخش سرودهای انقلابی از بلندگوههای ایستگاهها در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، برپایی کارگاه مشاوره سلامت ، نشر و توزیع نشریه" بوی بهشت" با محوریت ایام دهه مبارک فجر انقلاب در تمامی ایستگاهها از برنامه های دیگر معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو تهران و حومه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خواهد بود.



 صائبی به ظرفیت‌های مترو تهران درعرصه‌های دینی،فرهنگی و اجتماعی اشاره و بیان کرد: با مشارکت بسیج حقوقدانان قوه قضاییه ،کارگروه های مشاره حقوقی با حضور وکلا و حقوقدانان برجسته در 5 ایستگاه مترو از ششم بهمن ماه با عنوان طرح فجر برگزار می شود.



وی در پایان گفت: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران است که گذشته را از آینده جدا ساخته و در این دهه، اسلام تولدی دوباره یافت و در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی‌مانند به ‌شمار می‌رود و آنچه که برای ما لازم است، این است که آحاد مردم، مسئولین و به خصوص جوان‌ها، احساس مسئولیت حضور در صحنه را از دست ندهند و باید بدانیم که همه ما در قبال این نظام و مملکت مسئولیم.



انتهای پیام/

5754080
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است