ورزشی 02:47 - 10 مهر 1395
مدیر باشگاه نیروی زمینی در گفت‌وگو با فارس:
مدیر باشگاه نیروی زمینی گفت: ترجیح دادن منافع فردی به منافع ملی در چند سال گذشته ضربه زیادی به بسکتبال زده است.

منافع فردی ضربه زیادی به بسکتبال زده است/ دنبال بازیکن نبوده و نیستیم

حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره وضعیت تیم بسکتبال نیروی زمینی برای حضور در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: تمرینات ما یک هفته است به صورت کامل و با همه نفرات آغاز کردیم. تیم جوانی در اختیار داریم. می‌خواهیم بهترین بازی‌ها را در فصل آینده انجام دهیم و نفراتی که می‌خواستیم در همه پست‌ها جذب کردیم.

وی در مورد وضعیت ارسلان کاظمی گفت: او در مسابقات آسیا چلنج دچار آسیب‌دیدگی شد و یک مقدار پارگی رباط دارد که با تمرینات فیزیوتراپی درمان می‌شود. بدون هیچ فشاری تمرین سخت می‌خواهیم که او به تیم برسد چون سلامتی‌اش مهمتر از همه چیز است.

مدیر باشگاه نیروی زمینی تاکید کرد: شاکله تیم ما همه نفرات جوان هستند و بی‌نام و نشان. با کار گروهی خوبی که می‌کنیم حرف‌های زیادی در فصل آینده خواهیم داشت. همانطور که فصل گذشته یکی دو بازیکن با نمایش خوبی که داشتند توانستند به تیم ملی برسند، امسال نیز امیدواریم همین اتفاق بیفتد.

حسن‌پور در مورد اینکه صحبت‌های زیادی در مورد وضعیت خدمت سربازی چند بازیکن تیم ملی مطرح می‌شود، گفت: قانون همه چیز را مشخص کرده است. ما دنبال کسی نرفتیم و نخواهیم رفت. وظیفه ما این است که شرایط را برای بازیکنان سرباز فراهم کنیم. اصراری هم برای آمدن کسی نداریم. بزرگترین باشگاه کشور هستیم که 23 رشته را پوشش می‌دهیم. ما کاری که می‌کنیم این است که ادامه ورزش قهرمانی را برای بازیکنان سرباز مهیا می‌کنیم. در حقیقت ما به آنها کمک می‌کنیم نه آنها به ما.

وی ادامه داد: متاسفانه حرف و حدیث‌ها برای بسکتبال حاشیه درست می‌کند. کسی که سرباز باشد به تیم ما می‌آید و مشکلی وجود ندارد. هر کسی که سرباز باشد فقط باید در تیم نظامی باشد در غیر این صورت کار غیرقانونی انجام می‌دهد که با این نفرات هم برخورد می‌شود.

مدیر باشگاه نیروی زمینی در مورد اینکه آیا 2 تیم نظامی می‌توانند در لیگ شرکت کنند یا خیر، گفت: باید پتانسیل‌ها را ببینیم. باید به بسکتبال کمک کنیم نه اینکه بخواهیم خودمان را مطرح کنیم. تمام تلاش ما این است که یک مجموعه قوی داشته باشیم. سرمایه موجود مشخص است و اگر بخواهیم چند شاخه شویم مسلما قدرت تیم کاهش پیدا می‌کند و این کمکی به بسکتبال نخواهد کرد. باید منافع صنفی را کنار بگذاریم و منافع ملی را در نظر بگیریم. از خانواده بسکتبال می‌خواهم اختلافات را کنار بگذارند و همدلی را ایجاد کنند. منافع فردی در این چند سال خیلی به بسکتبال ضربه زده است.

حسن‌پور تاکید کرد: اینکه الان هستی یا نه،‌ مهم نیست. اینکه بسکتبال ما افتخار کرده باید در اولویت باشد. یک عده مسابقات آسیا چلنج را ضعیف جلوه می‌دهند و می‌گویند تیم‌ها با تمام توان‌شان نبودند. برای ما هم تقریبا همینطور بوده است. غیر از یکی دو بازیکن بقیه نسل جدید بسکتبال بودند. زمانی که بسکتبال بزرگی کند مطمئنا سالن‌ها هم پر می‌شود و اسپانسرها می‌آید. تنها تاکید ما این است که اختلافات را کنار بگذاریم.

لیگ برتر بسکتبال از 6 آبان آغاز می‌شود.


8195958
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است