استانی 14:30 - 26 شهریور 1393
همدان - خبرگزاری مهر: پوستر بیست و یکمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار " هویت، امروز، فردا" در همدان رونمایی شد.

پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک در همدان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر چهارشنبه پوستر بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در بیمارستان بعثت همدان و در جمع کودکان سرطانی رونمایی شد.

این مراسم با حضور دبیر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان و با حضور معاون سیاسی استاندار همدان و مسئولین استانی و جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر استان همدان برگزار شد.

دبیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در مراسم رونمایی از پوستر بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: پوستر این سری از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با طراحی استاد قباد شیوا یکی از هنرمندان برجسته استان همدان انجام شده است.

پیام دهکردی با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای هرچه با شکوهتر انجام شدن بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان انجام شده است، بیان داشت: انسان برای اینکه بتواند به ملکوت اعلی برسد باید مانند کودک ذاتی زلال و صاف و پاک داشته باشد.

وی در ادامه افزود: جامعه و سیاره ایران در حال از دست دادن نخبه های عظیم است و این نکته باید قابل توجه صاحب نظران باشد و این هشداری برای دلسوزان نظام است.

دبیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با تاکید بر اینکه جامعه بدون نخبه جامعه ای مرده است، اظهار داشت: باید بستری فراهم شود تا تمام نخبه ها بتوانند پای کار بیآیند و قد بکشند.

دهکردی ابراز داشت: جریاناتی حمایتی که از کودکان مانند شیرخوارگاه آمنه و یا موسسه محک در راستای حمایت از کودکان سرطانی به وجود آمده است باید تدوام داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه برای اعتلای هویت این مملکت باید گام های بیشتری برداشته شود، افزود: متاسفانه فاصله نسل های امروز با موسیقی فاخر و با ادبیات کهن دور تر می شود.

دبیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در این مورد گفت: این گناهی نبابخشودنی است که به این موضوع دامن زده شود و باید نسل های امروز را با موسیقی فاخر و هنر فاخر آشنا کرد.

وی به شعار بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با عنوان " هویت، امروز، فردا،" اشاره کرد و بیان داشت: جشنواره در راستای تحقق این شعار قدم بر می دارد.

دهکردی داشتن هدف برای بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را از مهمترین برنامه ها عنوان کرد و گفت: در این سری از جشنواره گروه های زیادی در بخش کودک و نوجوان و خرد سال حضور دارند و تعداد گروه های شرکت کننده به 40 نفر می رسد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 15 تا 21 مهر ماه در استان همدان برگزار می شود، اظهار داشت: این جشنواره با شعار "هویت، امروز، فردا" کار خود را آغاز می کند.

فاضل عبادی با تاکید بر اینکه استان همدان قابلیت برگزاری جشنواره های بین المللی را دارد، گفت: استان همدان باید به قطب فرهنگی کودک و نوجوان در کشور تبدیل شود و این موضوع با ارشاد اسلامی کشور نیز مطرح شده است.


4744740
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است