فرهنگی‌هنری 12:47 - 06 شهریور 1395
نام آثار راه یافته به بخش رقابتی پوستر نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» اعلام شد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ»، نام آثار راه یافته به بخش رقابتی پوستر نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» اعلام شد.



مجموع آثار ارسال شده در بخش پوستر 124 اثر بوده است که هیات انتخاب از این تعداد، 38 پوستر برای حضور در بخش رقابتی این جشنواره انتخاب کرده اند.



«یا حسین» ، «سید الشهدا» با طرحی از میثم نامدار، «زیارت عاشورا» با طرحی از آرش پیله وری، «روزنامه»، «عشق باطنی» با طرحی از محمد صادق محمدپور، «حماسه عاشورا»، «سرو خمیده»، «مقام یار» و «خیمه» با طرحی از وحید بهرامی، «آن حنجره بوسه گاه پیغمر بود»، «به سینه ات شکوفه شکوفید» با طرحی از رباب فاضل، «ذوالجناح»، «ای کاش بودم کربلا» با طرحی از فاطمه مرتضایی، «خون گریه» با طرحی از فاطمه محمدی، «عاشورا1،2،3» مهدی حاجی محمدی، «یا ابا عبدالله» با طرحی از قاسم رشیدی، «نیزه ها و صحرای کربلا»، «عاشورا و غدیر»، «عاشورا»، «اربعین» و «ثارالله» با طرحی مرتضی رحمتی، «ای کاش بودم کربلا» با طرحی از حمید حسینعلی زاده، «ابا عبدالله» و «حقیقت» با طرحی از ناصر خادم، «ابا عبدالله» با طرحی از مصطفی سلیمانی، «این الطالب بدم المقتول بکربلا» با طرحی از نرجس محمدلو، «خون خدا» با طرحی از امیر شهبازی، «کیمیا» با طرحی از علیرضا پور اکبری، «احب الله من احب حسینا» با طرحی از شیوا اشرف جولایی، «لایوم کیومک یا اباعبدالله»، «یاران کثیر» و «علم عزای حسینی » با طرحی از جلال صابری، «خون خدا» با طرحی از حمیدرضا نوری مطلق، «حسین تنها نمی ماند» و یک اثر دیگر با طرحی از تیلا اصغر زاده منصوری، «احب الله من احب الحسینا» با طرحی از شایان امانی جنتی، «حسین (ع)» با طرحی از محسن جعفری نعیمی ، « این چه شمعی است که جانها همه پروانه اوست» با طرحی از سید کمال بخشایش  و طرحی از خانم فاطمه بذر افشان از آثار راه یافته به بخش رقابتی پوستر نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» هستند.



محمدرضا دوست محمدی، مسعود نجابتی و کوروش پارسا نژاد از اعضای هیات انتخاب در بخش پوستر نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» بودند.



لازم به توضیح است که روابط عمومی جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» به تغییر در تاریخ برگزاری این رویداد فرهنگی اشاره کرد و گفت: پیش از این قرار بر این بود این جشنواره از تاریخ 22 تا 28 شهریورماه برگزار شود و دست اندرکاران اجرایی خانه سینما هم اعلام کرده بودند که این جشن در تاریخ 21 شهریور برگزار می شود، به همین دلیل قرار شد تا جشنواره «چهل چراغ» را یک روز بعد برگزار کنیم. اما برنامه  جشن خانه سینما تغییر کرد و اعلام شد که این جشن در تاریخ 22 شهریور برگزار می شود، به همین دلیل دست اندرکاران اجرایی جشنواره «چهل چراغ» به منظور احترام به جشن خانه سینما، مراسم افتتاحیه این رویداد فرهنگی را در تاریخ 21 برگزار می کنند.



نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» با موضوع زندگی امام حسین (ع) از تاریخ ۲1 تا ۲۸ شهریور ماه و بین اعیاد  قربان و غدیر در تهران برگزار می شود.









انتهای پیام/


8122825
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارگردان گفت: سال ۸۷ ایده‌ای به ذهنم رسید که مستندی درباره کاشت، داشت و برداشت محصول شالی بسازم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم سینمایی «آه سرد» در دومین حضور جهانی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو موفق به دریافت ۲ جایزه شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته‌هایی از زندگی محمد بنا، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام هادی (ع) در روایتی تأکید کرده‌اند که زائر قبر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچون کسی است که حرم امام حسین (ع) را زیارت کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نغمه مستشار نظامی مخمسی را در استقبال از سروده رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق بیتی از آن را خواندند، سروده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» منتظری نمایشگاه کتاب تهران را پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران دانست و گفت: شعار سی و پنجمین دوره این رویداد در عین کوتاهی پیام‌ مهمی دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای با حضور کارگردان و بازیگران سریال «رستگاری»، از عوامل این مجموعه تلویزیونی تقدیر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی فوتبال ساحلی گفت: زمانی که پنج میلیون نفر برای انتخاب «قهرمان ایران» رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است