ورزشی 10:01 - 27 اردیبهشت 1397
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی یکی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است، افزود: باید شرایط ورزش را برای همه مردم فراهم کنیم که این کار نیازمند همکاری همه بخش‌ها است

احمدی:‌ توسعه ورزش همگانی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است

به گزارش ایسنا، عبدالحمید احمدی شب گذشته 26 اردیبهشت در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید ورزش و جوانان خراسان جنوبی، گفت: ورزش تاثیر بسیار مهمی در سلامت، بعد اجتماعی و ارتقای زندگی مردم دارد و حوزه‌ای نیست که تنها با بخشی از جامعه سر و کار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی یکی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است، افزود: باید شرایط ورزش را برای همه مردم فراهم کنیم که نیازمند همکاری همه بخش‌ها است .

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان گفت: خراسان جنوبی نسبت به دیگر استان‌ها شرایط خاصی دارد و پراکندگی جمعیت در این استان و فاصله مکان‌های شهری و روستایی و نیازهای خاص، یک برنامه‌ریزی دقیق و جامع را ایجاب می‌کند .

احمدی ادامه داد: باید موضوع ارائه خدمت در ورزش به مردم خراسان جنوبی با جدیت بیشتری دنبال شود و در بخش ورزش قهرمانی نیز استعدادهای خوبی در این استان وجود دارد که برای پرورش و شکوفایی این استعدادها باید تلاش بیشتری انجام شود .

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: قهرمانان ملی افتخارآفرین از خراسان‌جنوبی در سطح ورزش کشور داریم که باید تعداد این قهرمانان بیشتر شود .

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های ما در این دوره توجه خاص به توسعه ورزش بانوان است و باید بتوانیم فرصت‌های برابر را در ورزش برای بانوان فراهم کنیم .

معاون وزیر ورزش و جوانان به حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: کارهای خوبی در استان انجام شده و باید توجه ویژه‌ای به این حوزه در استان داشته باشیم و فرصت را برای توسعه مشارکت جوانان فراهم کنیم.

احمدی افزود: فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در این استان مطلوب است، اما باید به لحاظ کمی و کیفی ارتقا یابد .

وی بیان کرد: چهار سال گذشته ظرفیت فعالیت سمن ها و تشکل های مردم نهاد جوانان به بیش از 2 هزار تشکل رسیده و امیدواریم در چهار سال آینده به 6 هزار سمن برسد .

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین از محمداسماعیل افضل پور مدیرکل پیشین ورزش و جوانان خراسان جنوبی به عنوان چهره فرهیخته و شناخته شده علمی ورزش کشور یاد و از خدمات وی قدردانی کرد .

وی یادآورشد: مهران سرپرست مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان نیز از مدیران مجرب و شناخته شده حوزه ورزش و جوانان کشور است و در مسئولیت‌های مختلف کشور کارنامه موفقی دارد.

انتهای پیام

9781363
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است