ورزشی 13:34 - 08 بهمن 1393
باشگاه سپاهان در بیانیه­ ای از برخی مصاحبه­ های بی­ حد و حصر علیه تاریخ دیدار سپاهان – استقلال انتقاد کرد.

انتقاد باشگاه سپاهان از مصاحبه‌های برخی از اهالی فوتبال در مورد زمان شروع لیگ

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه سپاهان، در این بیانیه آمده است:

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تقدیر از مبارزه جانانه و عملکرد قابل قبول تیم ملی فوتبال ایران و سپاس از قدرشناسی و لطفی که هواداران فوتبال در استقبال از تیم ملی در بازگشت بدون نتیجه اما سرافرازانه از استرالیا داشتند لازم می­داند چند نکته را در مورد آغاز مجدد رقابت­های لیگ برتر عنوان نماید.

در این مدت و در طول تعطیلات لیگ پنج بازیکن از تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان در خدمت تیم ­های ملی فوتبال بزرگسالان و امید کشور بودند.  احسان حاج صفی ، وریا غفوری در تیم ملی بزرگسالان و علی کریمی ، محمدحسین مرادمند و حسین فاضلی در تیم ملی امید ایران که در طول تعطیلات لیگ در اردوی تیم­ های ملی بودند و باشگاه به هیچ عنوان نتوانست در تمرینات تیمی از وجودشان بهره ­مند شود و اکنون در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر آنها را خسته از اردوهای ملی به خدمت می­گیرد .

آنچه که این روزها در آغاز دوباره رقابت­ها مشاهده می­ کنیم مصاحبه ­های بی­ حد و حصر و فراتر از نیاز در انتقاد به شروع مجدد لیگ برتر توسط برخی اهالی  و البته دلسوزان فوتبال کشور است. موضوع به شکلی وانمود شده که فقط یک باشگاه پنج بازیکن در تیم ملی داشته و کاملاً از حضور 5 یار سپاهان در تیم­ های ملی امید و بزرگسالان که همگی در ترکیبی اصلی تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان بوده و در این اردوها شرکت نموده ­اند غفلت شده است .

لذا ضمن توصیه عزیزان برای پرهیز از مصاحبه ­های جنجالی و ایجاد فضای غوغا سالاری بیهوده در مورد آغاز لیگ که می­تواند آرمش لازم را از این مسابقات سلب کرده و ضربه دیگری باشد بر پیکره فوتبال کشور ، تمامی تیمها ، باشگاهها ، بازیکنان و مربیان لیگ برتر را به آرامش و تمرکزبر روی مسابقات و البته بازیهای جوانمردانه دعوت نموده و امید است فردای روشنی برای فوتبال کشورمان ترسیم نمائیم .


5722057
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (دوشنبه) را با ۵ مصدوم در ورزشگاه کاظمی برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم هندبال صنعت مس کرمان، در فاصله ۳ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیته فوتسال گفت: با اکثر تیم‌هایی که حرفی برای گفتن داشتند، بازی و در تورنمنت برزیل شرکت کردیم که شاکله اصلی تیم ملی فوتسال در آنجا شکل گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: من پیش از جام ملت‌ها نیز می‌توانستم تمدید کنم ولی خودم خواستم که اگر قهرمان شدم، تمدید می‌کنم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پزشک علیرضا بیرانوند ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع دانمارکی تیم فوتبال آث میلان در پایان فصل جاری از این تیم جدا می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای بررسی گزینه های هدایت تیم ملی برگزار شد که در نهایت مشخص شد قرارداد هاکان دمیر تمدید نخواهد شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با نظر موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۸ بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ادامه می‌دهند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفتند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است