سیاسی 12:35 - 05 اسفند 1395
عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: برنامه این جبهه برای مسائل اقتصادی، ۲۴ بند اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش مشرق، یحیی آل‌اسحاق عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در حاشیه نخستین مجمع ملی این جبه، با اشاره به مشکلات اقتصادی به عنوان مهمترین مشکلات روز کشور، گفت: در این دوره ریاست‌جمهوری، عمدترین مشکلات در زمینه اقتصادی است که این مشکلات ناشی از مسائل داخلی، محدودیت‌های بین‌المللی و ساختار و تدابیر اقتصادی ماست.

 

وی افزود: ما علیرغم اینکه بنیان‌های اقتصادی خوبی داریم، خروجی مناسبی از این بنیان‌ها نداریم.

 

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه دولت آینده شرایط سختی را پیش رو خواهد داشت، تصریح کرد: اولویت دولت آینده باید مسائل اقتصادی باشد، ضمن اینکه مسائل فرهنگی و اجتماعی هم نقش تعیین‌کننده‌ای دارد که همه اینها با محوریت مسائل اقتصادی مشکلاتش حل می‌شود.

 

وی افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای اقتصاد هم تیم و هم برنامه دارد که اصول کلی این برنامه 24 بند اقتصاد مقاومتی است و هدف این است که عملا این 24 بند در قالب 24 پروژه در کشور پیاده‌سازی شود.

 

آل‌اسحاق با اشاره به مسائل خوزستان و مشکلات مردم در این شهر گفت: این یک شرایط طبیعی است که پیش آمده و از اول باید برای آن برنامه‌ریزی می‌شد و سازمان محیط زیست باید بیشتر از اینها توجه می‌کرد و این یک برنامه بلندمدت است و به صورت کوتاه‌مدت نباید روی آن فکر می‌کرد.

 

وی با اشاره به ویژگی‌ها و شرایط کاندیدای اصلح برای این جبهه، گفت: کاندیدای اصلح یکسری ویژگی‌های عمومی دارد که مشخص است و به طور خلاصه می‌توان گفت افراد مورد نظر باید کسانی باشند که توانایی و واقعیت‌های حرفه‌ای را در همه حوزه‌ها بدانند و در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی توانایی حرفه‌ای را زیر پوشش آرمان‌های انقلابی داشته باشند، یعنی یک فرد واقعیت‌نگر و آرمان‌گرا باشد.

8847321
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه از تماس تلفنی با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایران در نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد که تهران هرگز شروع کننده جنگ علیه رژیم اسرائیل نبوده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مناظره‌های انتخاباتی از آنتن شبکه تهران سیما تماشایی می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اقدام ایران در حمله به سرزمین‌های اشغالی باعث شد رسانه‌های صهیونیستی توانایی جمهوری اسلامی برای درگیری با صهیونیست‌ها را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دهند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: ایجاد حساب واحد خزانه باعث افزایش شفافیت مالی می‌شود و به سایر نهاد‌های مربوطه امکان می‌دهد عملکرد مالی دولت را بهبود بخشند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» با دستور رئیس سازمان سینمایی کشور، کلیه آثار سینمایی خارجی، باید تاییدیه سازمان سینمایی را جهت نمایش اخذ کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور درباره مانور غرب بر روی نام نیکا شاکرمی توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور درباره مانور غرب بر روی نام نیکا شاکرمی توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور درباره مانور غرب بر روی نام نیکا شاکرمی توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه این شورا با عنوان «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» را برای اجرا ابلاغ کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است