اجتماعی 15:03 - 29 مهر 1393

بیرجند / واحد مرکزی خبر / اجتماعی



قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ، استاندار خراسان جنوبی ، نماینده مردم شهرستان های بیرجند ، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان خراسان جنوبی در پیام های جداگانه درگذشت عالم بزرگوار و پرهیزگار آیت الله حاج شیخ محمدرضا مهدوی‌کنی(رحمة الله علیه) را به رهبر معظم انقلاب ، اعضای مجلس خبرگان رهبری ، استادان و طلاب حوزه‌های علمیه ، خانواده محترم و عموم ارادتمندان ایشان تسلیت گفتند.

در این پیام ها آمده است... تیزبینی سیاسی و تقید فراوان به احکام اسلام از آیت الله مهدوی کنی چهره‌ای کامل و دوست داشتنی از نظر دینی و سیاسی ساخت که همواره معتمد خاص و عام و مرجع همه جریانات دلسوز انقلاب اسلامی بودند.

خدمات این عالم بزرگوار در مجلس خبرگان رهبری و همچنین عرصه های دیگر انقلاب اسلامی بر همگان آشکار است.

همچنین پیش از این سوابق درخشان و ماندگار مسئولیتی ایشان همراهی و وفاداری نسبت به امام خمینی(رحمه الله علیه) بزرگوار ، از آغازین روزهای انقلاب اسلامی و همراهی صمیمانه در کنار حضرت امام خامنه ای(حفظه لله) نیز از ویژگی های فراموش نشدنی این روحانی عالم ، فاضل و برجسته است ، ایشان بدون هیچ ادّعا و توقعی خدمات گسترده‌ و شایسته ای به انقلاب اسلامی کردند.

رحمت و مغفرت حق متعال را برای ایشان مسئلت می کنیم.

0002


5004039
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: با سفارش و سفارش‌پذیری نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هادی زند گفت: عدم رعایت نظافت عمومی مسافران و اقدام اشتباه پیمانکار نظافت سبب اختلال خط ۵ مترو طی روز گذشته شده بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور گفت: طی چند روز اخیر ۱۰۵ هزار نفر در تهران برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت ثبت نام کرده‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فعالیت ستاد‌های حمایت از اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان‌ها در سال ۱۴۰۲ احیای ۲ هزار و ۱۵۱ واحدی تولیدی را به همراه داشت و مانع بیکاری ۱۹۱ هزار و ۲۶۸ کارگر شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» زن جوان وقتی یک روسری قرمز رنگ و عروسک دخترانه در خودروی همسرش پیدا کرد برای طلاق به دادگاه خانواده رفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  رییس پلیس راهور تهران اعلام کرد که تمامی تخلفات ساکن رانندگان از این پس به صورت هوشمند ثبت خواهند شد. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حواشی جلسه قبل شورا، گفت: این اتفاقات در شورایی که زنده است طبیعی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کنترل حیوانات مضر شهری شهرداری تهران با بیان اینکه شهروندان از غذارسانی بی‌رویه به سگ‌های بی صاحب خودداری کنند، گفت: روزانه ۴۰ تا ۵۰ قلاده از این سگ‌ها زنده‌گیری و جمع‌آوری می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز اطلاع رسانی  پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراههای نواب، همت، آبشناسان، حکیم، بابایی، زین الدین و چمران پر تردد هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به‌دنبال مرگ مرد میانسال بر اثر برق گرفتگی، راز ازدواج دوم او بعد از ۷ سال برملا شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است