گوناگون 15:21 - 17 مهر 1394
 فرماندار ایالت «نیوساوت‌ولز» استرالیا اعلام کرد که حادثه پاراماتا یک حادثه مجزا است و از سوی جامعه مسلمان کشورمان محکوم شده است.

فراخوان در سیدنی برای تخریب مساجد

به گزارش سرویس دینی جام نیوز،‌یک گروه ضداسلامی استرالیایی تحت عنوان «حزب آزادی» فراخوانی را مبنی بر برگزاری تظاهرات با شعار تخریب مساجد، در سیدنی منتشر کرد.



پایگاه خبری «IINA» در این باره نوشت: این گروه ضداسلامی اعلام کرده است که این تظاهرات امروز جمعه، 17 مهرماه، با شعار «وقت آن است که مساجد تخریب شوند» در شهر سیدنی در ایالت نیو ساوت ولز برگزار می‌شود.

 

این گروه همچنین اعلام کرد که به دلیل کشته شدن یک پلیس توسط نوجوان استرالیایی به نام «فرهاد جابر» که به طور مکرر در مسجد «پاراماتا» در حومه سیدنی حضور پیدا می‌کرده، فراخوان تظاهرات تخریب مساجد را صادر کرده است.

 

این در حالی که «نیک کالداس»، معاون کمیسر ایالت سیدنی استفاده از حادثه پاراماتا برای راه‌انداختن کمپین‌های اسلام‌ستیزانه را محکوم کرده است.

 

همچنین «مایک برد»، فرماندار ایالت «نیوساوت‌ولز» استرالیا اعلام کرد که حادثه پاراماتا یک حادثه مجزا است و از سوی جامعه مسلمان کشورمان محکوم شده است.

 

این تظاهرات در حالی برگزار می‌شود که گروهی از افراط‌گرایان اسلام‌ستیز در آمریکا با انتشار فراخوانی در شبکه‌های اجتماعی خواستار برگزاری تظاهرات در مقابل مساجد سراسر آمریکا و سایر کشورهای جهان در روزهای 17 و 18 مهرماه شده‌اند./ایکنا

 


7182537
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است