سیاسی 18:45 - 05 آذر 1394
رئیس پرونده مفقودان فاجعه منا در وزارت امور خارجه، از تغییر برنامه استقبال از پیکر سفیر سابق کشورمان در لبنان خبر داد و گفت:پیکر مطهر مرحوم رکن‌آبادی ساعت ۹ صبح شنبه وارد فرودگاه مهرآباد تهران می شود.

بعه گزارش جهان، عبدالله سهرابی در گفتگو با مهر، با اشاره به تغییر برنامه ورود پیکر مرحوم غضنفر رکن آبادی (سفیر سابق کشورمان در لبنان و از شهدای فاجعه منا) اظهار داشت: پیکر مطهر مرحوم رکن آبادی ساعت ۹ صبح روز شنبه هفتم آذرماه از طریق فرودگاه مهرآباد و با استقبال رسمی مسئولان نظام و مقامات لشگری و کشوری به کشور وارد می شود.



 

وی افزود: پیش از این قرار بود استقبال از پیکر ایشان در فرودگاه امام خمینی(ره) انجام شود که با تغییر برنامه صورت گرفته پس از ورود پیکر مطهر وی به فرودگاه امام خمینی(ره)، به فرودگاه مهرآباد منتقل می شود تا در این مکان استقبال رسمی انجام شود.



 

رئیس پرونده مفقودان فاجعه منا در وزارت امور خارجه، همچنین درباره زمان تشییع پیکر مرحوم رکن آبادی با حضور مردم خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مراسم استقبال رسمی در فرودگاه مهرآباد، تشریفات پزشکی قانونی برای صدور گواهی فوت و نیز تعیین علت دقیق فوت انجام می شود و سپس زمان دقیق تشییع از مقابل منزل آن مرحوم و نیز از وزات امور خارجه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

7432664
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور به حضور تک تیراندازان در دانشگاه‌های آمریکا واکنش نشان داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گزارش دیوان محاسبات از عملکرد هدفمندی یارانه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۲، حاکی از انحراف در عدم تحقق ۳۱ درصدی منابع پیش بینی شده هدفمندی یارانه‌ها است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی در رقابت‌های جهانی گفت: ملت ایران به درخشش غرورآفرین شما عزیزان افتخار می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دهقان گفت: دیوان بین‌المللی دادگستری اگر از مردم فلسطین دفاع نمی‌کند از حیثیت خودش دفاع کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در مورد جدول ۵ در­خصوص درآمد‌ها موافقت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دریادار تنگسیری گفت: ۴۰ درصد گاز و ۶۲ درصد نفت جهان در منطقه خلیج فارس قرار دارد؛ به لحاظ امنیتی این منطقه بسیار مهم است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دریادار تنگسیری گفت: راهبرد ایران در خلیج‌فارس صلح، امنیت و دوستی است و بیگانگان در اینجا مخل امنیت هستند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مجلس با اصلاح طرح شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها به منظور تامین نظر شورای نگهبان موافقت کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است