اقتصادی 10:07 - 05 آذر 1394
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اثرات منفی اقتصاد تک‌محصولی،گفت: فرهنگ نظام اقتصاد نفتی در روحیه و رفتار و خلقیات ما تاثیر گذاشته و سبب از بین رفتن روحیه خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی در بین جوانان ماشده است.

اقتصاد نفتی، بلای جان خلاقیت و کارآفرینی در ایران

به گزارش خبرنگار ایسنا در سمنان، سید حمید کلانتری در گردهمایی تعاون‌گران در گرمسار از تشکیل و فعالیت 10 هزار تعاونی زنان در سطح کشور خبر داد و گفت: زنان در حوزه تعاونی فعالیت‌های چشمگیری دارند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش در مدارس و دانشگاه‌ها، گفت: بایستی تمام رشته‌های دانشگاهی دو تا سه واحد درس تعاون و مدیریت کارآفرینی را برای دانشجویان الزامی کنند و علاوه بر افزایش دانش تئوری باید به سمت مهارت آموزی دانش‌آموزان و دانشجویان برویم.

کلانتری با اشاره به اینکه در تمامی رشته‌های تولیدی، توان تعریف تعاونی را داریم گفت: علاوه بر تعاونی‌های متعارف مانند تعاونی‌های صنعتی ، کشاورزی و معدنی که اشتغال‌زا هستند تعاونی‌های برای تامین نیاز تولیدکنندگان نیز وجود دارد که یا به صورت شخصی هستند و یا سهامی خاص که وظیفه این تعاونی‌ها عمدتا حمایت از مجموعه موثر در تولید در قبل ،حین و بعد از تولید و افزایش بهره‌وری بخش خصوصی است.

انتهای پیام


7431272
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در واکنش به مباحث مطرح شده اخیر، مدیریت رشد نقدینگی در اقتصاد کشور در دوره اخیر را در وضعیتی کاملا با ثبات دانست.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر صمت گفت: تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی هم در حوزه صادرات و هم واردات دوبرابر خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل پشتیبانی امور دام گفت: با شیب ۲۷ درصدی طی یک‌ماه گذشته، روزانه خرید حمایتی مرغ به هزارتن رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته کاری که گذشت چهار روز شاهد ورود نقدینگی بودند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه به ۲۳.۵۱ درصد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با افزایش ۴.۳۶ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی ایستاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس اقتصادی گفت: خوشبختانه در حوزه لاستیک خودرو‌های سواری کمبودی نداریم و این صنعت امسال ۳۰۰ میلیون یورو ارز برای تولید نیاز دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز خشکسالی گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و وضعیت مناسب دما، شرایط مطلوبی پیش روی کشاورزان دیم کار است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیراجرایی سندیکای چای گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید برگ سبز چای به ۱۴۵ هزارتن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل گمرک ایران گفت: میزان صادرات محصولات نساجی در سال گذشته به ۴۸۹ میلیون دلار رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است