استانی 15:32 - 03 اسفند 1395
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
یاسوج- معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکرد تعاملی و سیستمی بین دستگاه ها برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز لازم است.

عملکرد تعاملی و سیستمی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز لازم است

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر  فتاح محمدی ظهر سه شنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان افزود: دستگاه های متولی هر کدام وظیفه مشخصی در جهت مبارزه با قاچاق کالا و ارز دارند اما فعالیت در این حوزه همکاری و تعامل همه دستگاه های اجرایی و اداری را نیاز دارد.

محمدی با بیان اینکه اگر در انجام این چرخه یکی از دستگاه ها به وظایف خود عمل نکند، و با  حس مسئولیت پذیری و تعهد لازم اجرای وظایف این حوزه و شبکه را  به خوبی انجام ندهد اهداف مورد نظر محقق نمی شود و احتمال هدر رفت تلاش ها و زحمات دیگر بخش ها وجود دارد تاکید کرد: دستگاه ها در راستای تحقق اهداف مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حساسیت و روح مسئولیت پذیری بیشتر و با توجه به تعامل شبکه ای و هماهنگ عمل کنند.

وی افزود: عملکرد صحیح  و نگاه مسئولانه و هماهنگ زمینه را برای  تسهیل مبارزه با قاچاق کالا و ارز فراهم می کند، که تاکنون در استان اقدامات نسبتا مناسبی در این راستا انجام گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و اظهار داشت: حمایت از تولید ملی، حمایت از سرمایه گذاری داخلی، جلوگیری از انحرافات و فساد در حوزه کالا و ارز، افزایش رونق اقتصادی و رشد چرخه اقتصادی از جمله اهداف مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

محمدی گفت: جلوگیری از متضرر شدن سرمایه گذاران سیستم اقتصادی داخل کشور با هدف رونق اقتصادی، توسعه سرمایه گذاری و بستر سازی برای ایجاد اشتغال سالم در داخل کشور از دیگر اهداف مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.


8839269
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است