بین‌الملل 22:07 - 28 فروردین 1403
منابع رژیم صهیونیستی سه شنبه شب اعلام کردند که امروز ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی

نیرو‌های حزب‌الله لبنان بار دیگر با شلیک موشک، شهرک‌ها و مواضع نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) نیز از هدف قرار گرفتن پایگاه استراتژیک «میرون» در شمال سرزمین‌های اشغالی با چند موشک خبر دادند.

 خبرگزاری سما در این باره گزارش داد که منطقه «جبل الجرمق» در شمال سرزمین‌های اشغالی که پایگاه استراتژیک میرون نیز در آن واقع شده است، آماج حملات موشکی حزب الله لبنان قرار گرفت.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که ۱۰ موشک از خاک لبنان به سمت پایگاه میرون پرتاب شده است.

منابع رسانه‌ای همچنین تصاویری را از لحظه اصابت موشک‌های حزب‌الله به این پایگاه منتشر کرده‌اند.

مقاومت اسلامی لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: مقر تیپ ۷۶۹ ارتش دشمن در «کریات شمونه» را با موشک کاتیوشا هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا


12048002
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشگاه کلمبیای نیویورک آمریکا دانشجویان را تهدید کرد اعتراض‌ها در حمایت از غزه را متوقف کنند، در غیر اینصورت از ادامه تحصیل تعلیق خواهند شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه نروژ در نشست ریاض غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شرکت انگلیسی ناظر بر حوادث دریایی از هدف قرار گرفتن یک کشتی در شمال غربی سواحل یمن خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» گروه‌های حقوق بشری می‌گویند اتحادیه اروپا با دستاویز قرار دادن قوانین مربوط به نفرت پراکنی، در حال سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه آمریکا در مجمع جهانی اقتصاد گفت که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) هیچ طرحی علیه روسیه ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرکوب جنبش دانشجویی «همبستگی با مردم غزه» که در آمریکا از سوی پلیس این کشور و با همکاری برخی مسوولان دانشگاه‌ها ادامه دارد و پلیس ده‌ها نفر را در داشنگاه تکنیک ویرجنیا دستگیر کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» به گفته یک مقام دفاعی آمریکا اسکله موقت غزه برای مالیات دهندگان آمریکایی حداقل ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ویکتوریا اسپارتز، تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا معتقد است که ۶۱ میلیارد دلار اختصاص داده شده به اوکراین هدر خواهد رفت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ریاست دانشگاه کلمبیا با اعلام عدم توافق با رهبران دانشجویان معترض، خواستار پایان داوطلبانه این اعتراضات شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه عربستان سعودی ضمن هشدار نسبت به پیامد‌های گسترش جنگ غزه گفت که تنها رژیم صهیونیستی مخالف توقف این جنگ است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است