اجتماعی 13:23 - 06 خرداد 1396
نماینده‌ مردم بندرعباس در مجلس خبر داد؛
نماینده‌ مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نهادی اثرگذار در محرومیت‌زدایی از مناطق محروم کشور، به‌ویژه در استان هرمزگان است. 

فعالیت چشمگیر بنیاد برکت در استان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مرادی نماینده‌ مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از بنیاد برکت به عنوان یکی از نهادهای اثرگذار در خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم گفت: بنیاد برکت در استان هرمزگان با مشارکت در ۷ طرح توانمندسازی اقتصادی و اشتغال‌زایی، ساخت ۳۸ باب مدرسه که از استانداردهای مناسب اماکن آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی برخوردار است، احداث ۵ مسجد، دو حوزه‌ی علمیه، اجرای عملیات ساخت ۷۰۰ باب مسکن محرومین و ده‌ها پروژه‌ی زیربنایی و عمرانی، بهداشتی و درمانی، فعالیت چشم‌گیری در مناطق محروم این استان ایفا کرده است.

این در حالی است که بنیاد برکت اجرای طرح توسعه‌ی پایدار جزیره‌ی هرمز در چارچوب الگوی ایرانی-اسلامی پیشرفت را با تکیه بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، شامل اجرای طرح‌های توانمندسازی اقتصادی و پروژه‌های زیربنایی، سلامت و حمایت از اقشار محروم در دست اقدام دارد.

وی ادامه داد: امروزه بنیاد برکت نهادی نام‌آشنا در میان مردم مناطق محروم استان هرمزگان است و بسیاری از آنان از خدمات بنیاد برکت برخوردارند اما با توجه به این‌که در استان هرمزگان مناطق محروم بسیار زیاد است، انتظار می‌رود بنیاد برکت به این مناطق توجه بیش‌تری داشته باشد.

مرادی با اشاره به کارآفرینانی که در استان هرمزگان حضور دارند اظهار داشت: اشتیاق این افراد برای تولید و اشتغال بسیار بالاست اما به دلیل عدم وجود سرمایه‌ی کافی برای این کارآفرینان، فعالیت چشم‌گیری انجام نمی‌شود.

وی در پایان با تأکید بر نقش بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در رفع محرومیت تصریح کرد: امیدواریم بنیاد برکت انگیزه‌ی مضاعفی را با سرمایه‌گذاری و توجه بیش‌تر برای افرادی که به دنبال اشتغال پایدار هستند، فراهم کند تا در استان هرمزگان شاهد پیشرفت‌های جدیدی در زمینه‌ی تولید و اشتغال باشیم.


9131252
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است