استانی 09:06 - 09 مهر 1393
رئیس دانشگاه آزاد فردوس:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 175 دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

بیش از ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه آزاد واحد فردوس تحصیل می‌کنند

حمیدرضا غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: ثبت‌نام ورودی‌های جدید دانشگاه آزاد فردوس از 20 شهریورماه سال جاری آغاز و تاکنون ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در سال جاری 300 نفر در این دانشگاه پذیرفته شدند، تصریح کرد: این افراد شامل 218 پسر و 82 دختر هستند. با ورود دانشجویان جدید به این دانشگاه در حال حاضر یک‌هزار و 175 دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

غضنفری از رشد 15 درصدی شهریه دانشگاه آزاد خبر داد و افزود: برخی از رشته‌ها دارای مجوز بوده است که تغییری در قیمت آن حاصل نشده است.

وی مجموع رشته‌های این دانشگاه را 26 رشته دانست و گفت: از این تعداد 10 رشته کارشناسی‌ارشد است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید پنچ رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه ایجاد شده است، افزود: این رشته‌ها شامل حسابداری، معماری، هوش مصنوعی و عمران سازه است.در سال تحصیلی جاری یک رشته دکتری کامپیوتر نیز در این دانشگاه راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه 13 رشته کارشناسی در این دانشگاه وجود دارد، تصریح کرد: این رشته‌ها شامل آموزش ابتدایی، پرستاری، تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، حسابداری، عمران، کامپیوتر و برق است.

غضنفری از وجود 10 کدرشته کارشناسی‌ارشد در این دانشگاه خبر داد و یادآور شد: همچنین سه رشته کاردانی در این دانشگاه وجود دارد.رشته‌های کارشناسی‌ارشد این دانشگاه شامل حسابداری، زبان و ادبیات فارسی، هوش مصنوعی، مهندسی برق، مهندسی سازه، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی و مهندسی منابع آب است.


4844309
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است