فرهنگی‌هنری 07:04 - 01 اردیبهشت 1394
«رامتین خداپناهی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
«رامتین خداپناهی» گفت: رفتار همراه و آرام «بنائی» و پشت صحنه آرام و خوب باعث شد بازیگران بازی گرمی را از خود نشان دهند.

«رامتین خداپناهی» بازیگر سریال "شهر من شیراز" در خصوص همکاری با بیان پروژه و کارگردان این اثر در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: آشنایی من با "محمد بنایی" به سالهای قبل برمی‌گردد، زمانی که وی در دانشگاه استاد من بود. وی برای بازی در این سریال به من پیشنهاد داد و همکاری شکل گرفت.


این بازیگر در خصوص چگونگی رسیدن به نقشش در سریال "شهر من شیراز" بیان کرد: نقشم در این سریال زیاد پیچیده نبود و آن چنان لازم نبود که برای رسیدن به آن از تالابهای روحی و جسمی و... عبور کرد. این نقش در راستای نقشهایی است که من تجربه آن را در گذشته داشتم ولی در کل برای من دوست داشتنی بود.


خداپناهی در مورد باز خورد این سریال در بین مردم گفت: این قسمت از ماجرا به افکار عمومی مربوط می‌شود بالاخره مردم و اطرافیان من این کار را می‌بینند و نظر نهایی را آنها می دهند پس باید صبر کرد و دید که بعد از پایان سریال بازخورد به چه صورت خواهد بود.


وی افزود: بخش عمده جذابیت این کار به خاطر حضور خانمها است پس طرفداران این سریال بیشتر خانمها هستند و بیشتر باید نظرات آنها را پرسید.


این بازیگر در خصوص جذابیت فیلمبرداری یک اثر در شهرهایی غیر از تهران برای مخاطبان بیان کرد: طبیعتا جذابیت‌های زیادی در استانهایی غیر از استان تهران است ولی بحثی که وجود دارد این است که اول باید فیلمنامه‌های همسو و همگام با موقعیتهای اجتماعی و سیاسی آن استانها تنظیم شود و رویکرد فیلمنامه نویسان بیاد به سمت و سوی آن استانها رود.


وی افزود: در وهله‌ی بعدی برای ساخت یک سریال باید امکانات کافی موجود باشد که در این مورد اقتصاد و بحث مالی  حرف اول را می‌زند تا بتوان امکانات لازم را برای فیلمبرداری یک پروژه در استانهایی غیر از تهران آماده و مهیا کرد.


این بازیگر ادامه داد: متاسفانه نبود بودجه و امکانات کافی باعث شده که فیلمبرداری در استانهایی غیر از تهران در حد کم صورت بگیرد و فیلمسازان مجبور شوند بیشتر لوکیشنهای خود را در تهران انتخاب و فیلمبرداری کنند.


"خداپناهی" در خصوص رفتار " محمد بنایی" به عنوان تهیه کننده و کارگردان و مشکلات این پروژه اظهار داشت:متاسفانه در بین هنرمندان فیلمساز بدخلقی و بد اخلاقی و تشنج باب شده که این باعث می‌شود به فیلمها صدماتی وارد شود ولی برعکس "محمد بنایی" فردی همراه و آرام است و با تمام نقصانهای مالی که در پروژه وجود داشت پشت صحنه آرام و خوبی داشتیم که باز تابش را در بازی آرام و گرم بچه‌ها می‌بینیم.


وی ادامه داد: از همبازی شدن با بازیگران این پروژه راضی هستم چون همه آنها از بازیگران حرفه‌ای هستند و قبلا تجربه همکاری باهم را داشتیم به این خاطر در کنش و واکنش‌ها و روبرو شدن با هم در صحنه‌های مختلف به مشکل خاصی برنخوردیم.


این بازیگر در خصوص کارهایی که اکنون در دست دارد گفت: چند کار در بخش رسانه و تله فیلم آماده پخش دارم که باید منتظر پخش آنها ماند.


خداپناهی در مورد بازی در فیلم "جاده‌های مه آلود" عنوان کرد: در "جاده‌های مه آلود" به کارگردانی "بهادر اسدی" است با آشا محرابی، رامبد شکرآبی، فریبا نادری، زهره حمیدی، مرتضی کاظمی همبازی هستم و این فیلم از یک موضوع اجتماعی برخوردار است که به بررسی و آسیب شناسی مشکلاتی که در خانواده‌های امروز و 3خانواده‌ای که در این فیلم هستند می‌پردازد.


وی خاطر نشان کرد: یکی از خصوصیات بارز این فیلم فیلمبرداری عالی آن است که توسط "امیر معقولی" انجام شد و فکر می‌کنم مخاطبان از دیدن "جاده‌های مه آلود" لذت ببرند.




انتهای پیام/

6233886
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» احمد ابوالقاسمی با حضور در برنامه «جعبه سیاه» شبکه افق از نسبت فامیلی‌اش با علیرضا قربانی، خواننده کشورمان گفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تصویربرداری سریال «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده به پایان رسیده و به زودی روی آنتن تلویزیون می‌رود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی گفت: سازمان اوقاف توجه ویژه‌ای به دانش بنیان‌ها دارد و در صدد هستیم همه وقف را به صورت دانش بنیان ارائه کنیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارگردان گفت: سال ۸۷ ایده‌ای به ذهنم رسید که مستندی درباره کاشت، داشت و برداشت محصول شالی بسازم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم سینمایی «آه سرد» در دومین حضور جهانی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو موفق به دریافت ۲ جایزه شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته‌هایی از زندگی محمد بنا، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام هادی (ع) در روایتی تأکید کرده‌اند که زائر قبر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچون کسی است که حرم امام حسین (ع) را زیارت کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نغمه مستشار نظامی مخمسی را در استقبال از سروده رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق بیتی از آن را خواندند، سروده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» منتظری نمایشگاه کتاب تهران را پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران دانست و گفت: شعار سی و پنجمین دوره این رویداد در عین کوتاهی پیام‌ مهمی دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای با حضور کارگردان و بازیگران سریال «رستگاری»، از عوامل این مجموعه تلویزیونی تقدیر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است