اقتصادی 13:59 - 13 شهریور 1394
مسئول واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه وزیر صنعت باید از مردم رسما عذرخواهی کند، گفت: مردم خیلی هم انقلابی و پایبند به انقلاب هستند چون نمی‌خواهند به قشر مستضعف ظلم شود.

خودروسازان در دوران تحریم‌ از فرصت سو‌ء استفاده کردند
به گزارش افکارخبر، متین منتظمی مسئول واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به سخنان اخیر وزیر صنعت معدن و تجارت که کمپین نخریدن خودوری صفر را مربوط به ضدانقلاب خوانده است، گفت: مسلما خودروهایی که خودروسازان ما در داخل تولید می‌کنند نه تنها از لحاظ کیفی مناسب نیستند بلکه قیمت بسیار بالایی را هم دارند و این باعث ناراحتی مردم شده‌است.



وی با بیان اینکه خودروسازان باید فکر چنین روزهایی را هم می‌کردند، افزود: پرایدی که در حدود هشت میلیون تومان تمام می‌شود چرا باید در حدود سی میلیون تومان به مردم داده شود. همین مسائل باعث می‌شود که مردم برای عدم خرید خودروی داخلی بسیج شوند و کمپین تشکیل دهند، حال وزیر صنعت به جای اینکه به این مشکل مردم رسیدگی کند می‌گوید کسانی که برای نخریدن خودرو کمپین زده‌اند ضد انقلابند!



این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: واقعا در توان مردم نیست که یک خودروی بی‌کیفیت را با قیمتی چندبرابر بیشتر از قیمت واقعی آن خریداری کنند. خودروسازان ما در زمان تحریم‌ها از فرصت سو‌ء استفاده کردند و خودروهای خود را به بهانه‌های مختلف به چندبرابر قیمت به مردم فروختند، حال آیا مردم ضد انقلابند؟



منتظمی اظهارداشت: وزیر صنعت باید از مردم رسما عذرخواهی کند، اتفاقا مردم ضد انقلاب نیستند که بدنبال خودروی گران و بی‌کیفیت نمی‌روند. مردم خیلی هم انقلابی و پایبند به انقلاب هستند چون نمی‌خواهند به قشر مستضعف ظلم شود. این کاری که خودروسازان و سرمایه‌داران با مردم کردند ظلم به ملت است.



وی در خاتمه گفت: مسئولان خودشان بخوبی از قیمت واقعی خودرو اطلاع دارند، وزیر صنعت بجای اینکه از خودروسازان بخواهد قیمت خودرو را کاهش داده و کیفیت آن را بالا ببرد به مردم توهین می‌کند. این بسیار عجیب است.

7004618
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بنابر برنامه هفتم و سیاست وزارت جهاد کشاورزی در ۵ محصول اساسی و استراتژیک باید به خودکفایی ۱۰۰ درصدی برسیم که در صورت تحقق، میزان خروج ارز از کشور به نصف کاهش می یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ما ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ داریم و همچنین ۵۰ مقام عالی رتبه اقتصادی، تجاری و سیاسی در راس هیئت‌های تجاری به کشور آمده اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر نفت: ۱۰۰ میلیون فوت مکعب تاکنون از مشعل‌ها جمع آوری شده و طی ۳ سال آینده دیگر هیچ مشعلی در پالایشگاه و پتروشیمی‌های کشور نخواهیم دید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر جهاد کشاورزی از خرید بیش از ۶۰ هزار تن دانه‌های‌ روغنی در کشور خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محور کرج _ چالوس به دلیل عملیات تعمیر و نگهداری و آزاد راه تهران _ پردیس به دلیل نصب دوربین تا ۲۰ اردیبهشت ماه مسدود است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید از سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه از غرب وارد کشور می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مرکز مبادله گفت: با برگزاری ۲۱ حراج حضوری جمعا ۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله ایران معامله شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی صنعت برق گفت: صاحبان دستگاه‌های استخراج رمز ارز از زمانی که مشخص شود به صورت غیرمجاز از برق استفاده کرده‌اند، تا صد برابر تعرفه‌های برق مشمول جریمه می‌شوند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بیست و دومین حراج شمش طلا روز سه شنبه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر راه و شهرسازی گفت: مولدسازی دارایی‌ها شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار گرفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است