اجتماعی 11:20 - 28 مهر 1393
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده از نیروی انتظامی و قوه قضاییه خواست موضوع اسید پاشی را با قاطعیت و جدید پیگیری کنند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، «شهیندخت مولاوردی» معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، در حاشیه پنجمین اجلاس وزرای امور زنان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به خبرنگار اعزامی گروه اجتماعی درباره ماجرای اخیر و تکان دهنده اسیدپاشی زنجیره ای در شهر اصفهان افزود: با توجه به اینکه مجرمان هیچگونه حجت شرعی برای این گونه اعمال ندارند، از این رو لازم است، نیروی انتظامی و قوه قضاییه در تعقیب و پیگیری موضوع، قاطعیت و جدیت به خرج داده و با فوریت به این اعمال و شایعات پیرامون آن خاتمه دهند.



وی بر برخورد جدی با افرادی که در چارچوب پروژه ایران هراسی و اسلام هراسی تلاش می کنند تاکید کرد و گفت: باید برخورد جدی صورت گیرد تا با ایجاد رعب و وحشت در جامعه و خانواده نتوانند کشور را نا امن جلوه دهند و در مسیر دولت برای اجرای سیاست ها و تحقق برنامه ها در سطح ملی و بین المللی مانع ایجاد نکند.



پنجمین اجلاس وزرای امور زنان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی صبح دوشنبه با عنوان «نقش زنان در توسعه پایدار» در شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان با پیام «الهام علی اف» رییس جمهوری این کشور آغاز شد.



توانمندسازی زنان، حذف فقر، دستیابی به توسعه پایدار و گسترش منابع کافی و حمایت از نیل به برابری جنسیتی، افزایش مشارکت زنان در ساز وکار تصمیم سازی و ایجاد فرصت های برابر برای زنان در جامعه از جمله دسترسی به آموزش با کیفیت، مراقبت های بهداشتی و مشارکت در سطح بالا از جمله پیش نویس و دستور کار این اجلاس دو روزه است.



توسعه شاخص ها و مطالعات عملگرا، حذف تمام اشکال تبعیض شامل مبارزه با خشونت علیه زنان و مذاکره و تصویب گزارش اجلاس و بیانیه باکو از دیگر موضوعات دستور کار این اجلاس است.




مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.


4990862
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اشرف زاده گفت: تجزیه و تحلیل ۱۶۳ بخش صنعت و زنجیره تامین آنها نشان داده است که بیش از نیمی از تولید ناخالص داخلی جهان نسبتا یا شدیدا به طبیعت و خدمات آن وابسته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است