به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بر اساس آخرین گزارش منتشر شده در وبسایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، مربوط به ۶ ماههی نخست سال ۱۳۹۹، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل موفق شده است تا با کسب بهترین شاخص در امتیازدهی رضایت کاربران، رتبهی نخست را به خود اختصاص دهد.
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در نظرسنجی رضایت کاربران، شاخص ۱۲.۵۲ و رتبهی نخست را به دست آورده و شرکت ارتباطات مبیننت نیز در رتبهی دوم قرار گرفته است.
«سامانهی ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزهی سرویسهای فناوری اطلاعات» از وبسایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، به نشانی itmon.cra.ir/Satisfaction قابل دسترسی است و کاربران اینترنت پرسرعت بیسیم ثابت (TD-LTE)، اینترنت پرسرعت ثابت (X-DSL) و اینترنت ماهوارهای میتوانند از این طریق، میزان رضایت خود را از شرکت خدماتدهنده، ثبت کنند.
ایرانسل خدمات اینترنت پرسرعت بیسیم نسل ۴ و ۴.۵ ثابت (TD-LTE) خود را بهعنوان گستردهترین ارائهدهندهی این خدمات در ایران، مردادماه ۱۳۹۵ به صورت رسمی و تجاری راهاندازی کرد. اینترنت نسل ۴ و ۴.۵ ثابت یا TD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است و بهترین گزینه بیسیم برای تأمین اینترنت سازمانها، مؤسسهها، شرکتهای تجاری و منازل مسکونی به شمار میرود.
این سرویس در مقایسه با سایر سرویسهای اینترنت ثابت از جمله Dial-up، ADSL و WiMAX تجربه سرعت بسیار بالاتری را برای کاربر به ارمغان میآورد و محدودیتهایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردار است.