سیاسی 10:05 - 03 اسفند 1395
ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین صبح امروز آغاز شد.

ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین آغاز به‌کار کرد

به گزارش ایسنا، در این کنفرانس که ریاست آن بر عهده علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی است هیأت‌هایی از 80 کشور جهان حضور دارند.

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در افتتاحیه این کنفرانس حضور دارد.

این اجلاس امروز و فردا، 3 و 4 اسفندماه در محل سالن اجلاس سران ادامه خواهد داشت و در روز پنج‌شنبه نیز پارلمان‌ها، احزاب و گروه‌های فلسطینی حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام


8836698
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مردم باید انتخابات دور دوم مجلس را جدی تلقی کنند تا مجلس با پشتوانه قوی تشکیل شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای شروطی را برای اخذ مالیات بر عایدی سرمایه حاصل از انتقال دارایی‌ها در مناطق آزاد تجاری - صنعتی تعیین کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس برای تامین نظر شورای نگهبان مواردی را تصویب کردند که به موجب آن افراد غیرتجاری مشمول معافیت مالیات بر عایدی سرمایه می‌شوند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مجلس با لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (STC) به داوری موافقت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مجلس، سازمان امور مالیاتی را موظف کرد مجموع درآمد‌های متعلق به هر شخص غیرتجاری را برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس شورای اسلامی موعد پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه را تعیین کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران از لیست انتخابانی خود در مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در تهران رونمایی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران از لیست انتخاباتی خود در مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران رونمایی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس سازوکار و شروطی را برای معافیت از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه برای نقل و انتقال املاک با کاربری غیرمسکونی تعیین کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است