استانی 10:38 - 06 مرداد 1393
کرمانشاه/
سرپرست اداره کلفنی و حرفه ای استان کرمانشاه آموزش های مهارتی را یکی از ضروریات جامعه کنونی دانست و خواستار توجه هرچه بیشتر خانواده ها به این نوع آموزش ها در راستای توانمندسازی فرزندانشان برای حضور موفق در عرصه های کسب و کار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛داوود ناصری امید به مناسبت ششم مرداد،روز کار آفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای گفت: آموزش های فنی وحرفه ای رکن اصلی توسعه در هر کشوری هستند، تا آنجا که توجه به آن ها می تواند نقش کلیدی در توسعه و تولید اشتغال داشته باشد.

سرپرست فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در ادامه تعهد مراکز آموزش دولتی فنی و حرفه ای استان را برای سال جاری آموزش نزدیک به شش میلیون نفر ساعت دانست و گفت: این آموزش ها در 400 حرفه مختلف و در 22مرکز ثابت و مراکز جوار دانشگاه ها، پادگان ها، زندان هاو صنایع اجرایی خواهند شد.

وی برنامه ریزی سال قبل را برای آموزش های مهارتی در بخش دولتی پنج میلیون و 200 هزار نفر ساعت دانست و گفت: با تلاش های انجام شده تعهد محقق شد.

وی در ادامه تعداد آموزشگاه های مجوز دار آزاد و خصوصی سطح استان را 450 آموزشگاه دانست و گفت: از این تعداد 250 آموزشگاه در حال حاضر فعالند که در سال گذشته تعهد آموزش سه میلیون و 200 هزار نفر ساعت را داشتند که این رقم نیز تحقق یافت./ز


4345460
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است