ورزشی 18:50 - 05 اردیبهشت 1396
جدال پرگل تیم‌های لوکوموتیو تاشکند و التعاون عربستان در گروه A لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه تساوی به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های لوکوموتیو ازبکستان و التعاون عربستان امروز (سه‌شنبه) در اولین بازی هفته پنجم گروه A رودرروی هم قرار گرفتند که این بازی با تساوی پرگل 4 - 4 پایان یافت. در دیگر بازی امروز این گروه از ساعت 20:15 تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف الاهلی امارات می‌رود.


در جدول رد‌ه‌بندی گروه A تا پیش از آغاز بازی دوم، تیم‌های الاهلی امارات و استقلال تهران با امتیاز مشابه هفت در رده‌های اول و دوم قرار دارند. تیم‌های التعاون عربستان و لوکوموتیو ازبکستان نیز با امتیاز مشابه پنج رتبه‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند. با این شرایط استقلال با یک تساوی هم به مرحله بعدی مسابقات صعود خواهد کرد، مگر اینکه در بازی آخرش مقابل التعاون عربستان با اختلاف بیش از سه گل مغلوب شود.


امروز در بازی دوم گروه G لیگ قهرمانان آسیا نیز تیم گوانگژوی چین در زمین تیم ایسترن هنگ‌کنگ به برتری طوفانی 6 بر صفر رسید. در اولین بازی امروز این گروه تیم سوون سامسونگ کره‌جنوبی شکست یک بر صفر را برابر کاوازاکی ژاپن پذیرا شد. در جدول رده‌بندی گروه G تیم گوانگژوی چین با 9 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های سوون سامسونگ کره‌جنوبی، کاوزاکی ژاپن و ایسترن هنگ‌کنگ هم به ترتیب با امتیازهای هشت، هفت و یک در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

9042361
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای بررسی گزینه های هدایت تیم ملی برگزار شد که در نهایت مشخص شد قرارداد هاکان دمیر تمدید نخواهد شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با نظر موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۸ بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ادامه می‌دهند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست فدراسیون دو و میدانی گفت: فدراسیون را با کمترین تنش و معضل تحویل رئیس جدید می‌دهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور مشخص شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی گفت: شک نکنید ما قرار است یک انتخابات کاملاً بی‌طرفانه را برگزار کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه پرسپولیس درباره نحوه واگذاری سهام این باشگاه به کارکنان و پیشکسوتان توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با حضور ۸ تیم امروز دوشنبه انجام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز پژوهش، فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در دانشگاه علم و صنعت افتتاح شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است