اقتصادی 09:01 - 05 مرداد 1395
طی سه روز آینده دراستان گلستان میزان بارش ها در حد آب گرفتگی معابرو سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها خواهد رسید.

بارش باران و آبگرفتگی در سواحل دریای خزربه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،بر اساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیشیابی هواشناسی طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات هرمزگان جنوب کرمان شرق فارس وجنوب سیستان و بلوچستان و طی روز چهارشنبه در خراسان شمالی وشمال خراسان رضوی بارش باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد وآبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها پیش بینی می شود.


 همچنین طی سه روز آینده برای استان اردبیل و سواحل دریای خزر بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود که باتوجه به جریانات شمالی طی سه شنبه و چهارشنبه در برخی نواحی در استان گلستان میزان بارش ها در حد آب گرفتگی معابرو سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها خواهد رسید.


 ضمن اینکه در 24 ساعته آینده درشهرهای شمالی آذربایجان شرقی وآذربایجان غربی نیز در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ می دهد.


کاهش دمای هوای تهران در روزهای آینده

محمد اصغری کارشانس هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح وضعیت آب و هوای کشور گفت : در روز های گذشته دو بخش از مناطق کشور دارای شرایط بارندگی بوده اند که در بخش های شمالی می توان به سواحل دریای خزر , اردبیل ,مازندران وگلستان اشاره کرد که در گلستان شدت بارندگی ها بیشتر می باشد و احتمال آبگرفتگی وجود دارد. دربخش های جنوبی کشور نیز می توان به جنوب سیستان و بلوچستان, شمال هرمزگان,شرق استان فارس و جنوب استان کرمان اشاره کرد.

وی گفت : در روز های آینده شاهد کاهش دمای هوای کشور خواهیم بود و در تهران این کاهش دما بارز خواهد بود .













بارش باران و آبگرفتگی در سواحل دریای خزر




انتهای پیام/

8062426
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته کارشناسان، سالانه برای واردات ذرت و کنجاله سویا ۸ میلیارد دلار ارز از کشور خارج می شود که مسئولان با جایگزینی نهاده دامی و کشت گیاهان کم آب بدنبال کاهش وابستگی و خروج ارز از کشور هستند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام مسئول در سازمان توسعه تجارت گفت: در بخش‌هایی که امکان همکاری ما با آفریقا بیشتر است، ۲۰۰ تاجر در حوزه‌های مختلف شناسایی شده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در واکنش به مباحث مطرح شده اخیر، مدیریت رشد نقدینگی در اقتصاد کشور در دوره اخیر را در وضعیتی کاملا با ثبات دانست.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر صمت گفت: تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی هم در حوزه صادرات و هم واردات دوبرابر خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل پشتیبانی امور دام گفت: با شیب ۲۷ درصدی طی یک‌ماه گذشته، روزانه خرید حمایتی مرغ به هزارتن رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته کاری که گذشت چهار روز شاهد ورود نقدینگی بودند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه به ۲۳.۵۱ درصد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با افزایش ۴.۳۶ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی ایستاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس اقتصادی گفت: خوشبختانه در حوزه لاستیک خودرو‌های سواری کمبودی نداریم و این صنعت امسال ۳۰۰ میلیون یورو ارز برای تولید نیاز دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز خشکسالی گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و وضعیت مناسب دما، شرایط مطلوبی پیش روی کشاورزان دیم کار است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است