فرهنگی‌هنری 10:30 - 03 آبان 1399

جایزه یک عمر دستاورد حرفه‌ای به بیلی کریستال اهدا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، کالج هنر و طراحی ساوانا اعلام کرده بیلی کریستال بازیگر برنده جوایز تونی و امی جایزه یک عمر دستاورد حرفه‌ای فستیوال فیلم ساوانا SCAD را در بیست‌وسومین دوره این فستیوال که بین روزهای بیست‌وچهارم تا سی‌ویکم اکتبر به صورت مجازی برگزار می‌شود، دریافت خواهد کرد.

کریستال بیست‌وششم اکتبر و بعد از نمایش جدیدترین فیلمش یعنی «ایستادن، افتادن» که داستانش درباره دوستی غیرمحتمل بین یک کمدین شکست‌خورده با بازی بن شوارتز و یک پزشک پوست با بازی کریستال است، جایزه خود را دریافت خواهد کرد.

به این ترتیب او به جمع دریافت‌کنندگان دیگر جوایز امسال این فستیوال می‌پیوندد که قبلاً معرفی شده بودند.

یحیی عبدالمتین (جایزه اجرای متمایز)، ریچل برازناهان (جایزه بهترین بازیگر زن)، میلی بابی براون (جایزه ماوریکای تن هاوک (جایزه دستاورد حرفه‌ای در صنعت سرگرمی)، جنیفر هادسون (جایزه ویرچوئوسو)، ساموئل ال. جکسون (جایزه افسانه‌های سینما)، گلن کین (جایزه یک عمر دستاورد حرفه‌ای در انیمیشن)، دلروی لیندو (جایزه بهترین بازیگر مرد)، تسا تامپسون (جایزه ونگارد) و استیون سوئن (جایزه دیسکاوری) برگزیدگان این رویداد هستند.

کریستال ستاره فیلم «وقتی هری با سالی ملاقات کرد» و فیلم‌های «تحلیلش کن» در کنار رابرت دنیرو، چهره ثابت برنامه «پخش زنده شنبه شب» در دهه هشتاد میلادی بود و از سال ۱۹۸۴ به جمع بازیگران آن پیوست. او همچنین تا به حال ۹ بار مجری برنامه اسکار و ۳ بار مجری جوایز گرمی بوده و توانسته به خاطر کارش به عنوان مجری، نویسنده و تهیه‌کننده این دو برنامه پنج بار نامزد دریافت جایزه امی شود.

از جدیدترین پروژه‌های کریستال می‌توان از کمدی «امروز اینجا» نام برد که در حال حاضر در مرحله تهیه پس از فیلمبرداری است و در آن کریستال علاوه بر کارگردانی و تهیه‌کنندگی، مقابل تیفانی هدیش نقش‌آفرینی هم می‌کند. او همچنین مشغول تهیه یک اقتباس موزیکال از فیلم سال ۱۹۹۲ «آقای شنبه شب» برای برادوی است.

فستیوال امسال ساوانا فیلم «من زنت هستم» با نقش‌آفرینی ریچل برازناهان را به عنوان فیلم افتتاحیه خود به نمایش می‌گذارد. بیش از ۱۵۰۰ فیلم برای رقابت در فستیوال امسال شرکت کردند.


10777506
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارگردان گفت: سال ۸۷ ایده‌ای به ذهنم رسید که مستندی درباره کاشت، داشت و برداشت محصول شالی بسازم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم سینمایی «آه سرد» در دومین حضور جهانی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو موفق به دریافت ۲ جایزه شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته‌هایی از زندگی محمد بنا، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام هادی (ع) در روایتی تأکید کرده‌اند که زائر قبر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچون کسی است که حرم امام حسین (ع) را زیارت کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نغمه مستشار نظامی مخمسی را در استقبال از سروده رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق بیتی از آن را خواندند، سروده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» منتظری نمایشگاه کتاب تهران را پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران دانست و گفت: شعار سی و پنجمین دوره این رویداد در عین کوتاهی پیام‌ مهمی دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای با حضور کارگردان و بازیگران سریال «رستگاری»، از عوامل این مجموعه تلویزیونی تقدیر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی فوتبال ساحلی گفت: زمانی که پنج میلیون نفر برای انتخاب «قهرمان ایران» رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است