اجتماعی 12:08 - 10 مرداد 1394
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: صدور روادید زائران ایرانی حج تمتع از امروز(دهم مرداد مطابق با ۱۵ شوال) آغاز شد.

آغاز صدور روادید حجاج تمتع از امروز
به گزارش افکارنیوز، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز صدور روادید زائران تمتع اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی های انجام شده و با توجه به اینکه همه ساله سفارت عربستان در تهران و کنسول‌گری این کشور در مشهد از هفته دوم شوال صدور روادید زائران تمتع را آغاز می کند، لذا صدور روادید زائران ایرانی نیز از امروز (دهم مرداد مطابق با ۱۵ شوال) آغاز شد.



وی در ادامه افزود: بر همین اساس جمع‌آوری گذرنامه‌های زائران به همین منظور از ۲۰ تیر شروع شده بود و در حال حاضر صدور گذرنامه ها آغاز شده است.



اوحدی با اشاره به اینکه اولین پرواز زائران ایرانی به مقصد مدینه منوره یک شهریور انجام می شود، تصریح کرد: پروازهای رفت زائران به مدت ۲۰ روز طول می‌کشد ، همچنین شایان ذکر است اولین پرواز بازگشت زائران در تاریخ ۷ مهر انجام می شود.



رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: زمان آخرین پرواز بازگشت زائران ایرانی تمتع ۲۶ مهر است و برهمین اساس در تمتع سال ۹۴ ، ۶۴ هزار نفر در قالب زائران و عوامل اجرایی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.



اوحدی با اشاره به اینکه ۵۳ درصد زائران را بانوان و ۴۳ درصد آقایان تشکیل می دهند گفت: بیشترین تعداد زائران مربوط به استان تهران و کمترین آنان مربوط به ایلام با یک کاروان و اعزام ۱۱۰ زائر است.

6839375
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است