استانی 15:07 - 21 بهمن 1394
آیت الله صافی گلپایگانی مرجع تقلید شیعیان اظهار داشتند: کار مهم شما، اعتلاء، استقلال کشور و بی‌نیازی مملکت از دیگران است که باید در فناوری و علم از دیگران بر‌تر بوده و محتاج به آنان نباشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قم؛ آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در دیدار معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: این دولت بحمدالله تعالی گام‌های خوبی در انجام خدمت به مردم و عظمت و عزت مملکت برداشته که قابل تقدیر است و رضایتمندی مردم را در پی دارد.

مرجع تقلید شیعیان افزود: در روایاتی آمده است: "مَن کَانَ للهِ کَانَ اللهُ مَعَهُ"هر‌کس که برای خدا کار کند، خدا هم با اوست

آیت الله صافی گلپایگانی ادامه داد: کار مهم شما، اعتلاء، استقلال کشور و بی‌نیازی مملکت از دیگران است که باید در فناوری و علم از دیگران بر‌تر بوده و محتاج به آنان نباشیم.

استاد برجسته حوزه عنوان کرد: دهه فجر  دهه شکر و سپاس است که در مردم در سایه دین توانستند انقلاب کرده و تعالیم ارزشمند اسلامی را در مملکت دوباره احیاء کنند.

وی ادامه داد: در این راه شهدا با تحمل مشقات، مشکلات زیاد و با جانفشانی، توانستند ارزش‌های اسلامی را در مملکت، پایه‌گذاری کنند؛ از همین‌رو باید شکر این نعمت بزرگ را به‌جا آورده و در درگاه خداوند متعال سپاسگزار باشیم و نباید با کارهای خلاف شرع و غیر ارزشی کفران نعمت کنیم که در پیشگاه خداوند و ارواح طیبه شهدا مسئولیم.

مرجع تقلید تقلید شیعیان بیان کرد: به‌حمدالله دولت در حدّ توان خود خدمات زیادی را انجام داده که قابل تقدیر است و باید بیشتر از این‌ها خدمت کند

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی تصریح کرد: توقع ما از این دولت و شخص ریاست‌جمهوری زیاد است، البته این دولت که برای عزت نظام و مملکت در سایه تعالیم حیات‌بخش اسلام خدمت می‌کند مورد علاقه من است و نیز شخص رئیس‌جمهوری را دوست داشته و دعا می‌کنم که در جلب رضایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رفع مشکلات مملکت و رفاه و معیشت ضعفا موفق باشند و از فرصت‌ها استفاده کرده و راه صحیح که‌ همان راه دین و عزّت مسلمانان است را ادامه دهند.

در ابتدای این دیدار، جهانگیری با ابلاغ سلام ریاست‌جمهوری به معظم‌له و تشکر از توصیه‌ها و ارشادات ایشان، گزارشی از سفر خود به قم و فعالیت‌های دولت ارائه داد.

انتهای پیام/ز


7672458
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است