اجتماعی 14:17 - 07 مرداد 1394
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از اجرای عملیات پلیسی و امنیتی از نخستین ساعات بامداد امروز و دستگیری ۱۵۳ تن از اراذل بنام در سطح شهر تهران خبر داد.

پاتک شبانه پلیس به اراذل و اوباش
به گزارش افکارنیوز، سرهنگ علی رضا لطفی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز چهارمین عملیات دستگیری اراذل و اوباش سطح یک در پایتخت گفت: شب گذشته پلیس امنیت با اجرای چهارمین مرحله از سلسله برنامه های برخورد با اراذل اوباش موفق شد با اجرای ۵۳ عملیات منسجم، ۱۵۳ نفر از افراد شرور پایتخت را شناسایی و دستگیر کند.



وی افزود: بنابر دستور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مبنی بر پیگیری مطالبات شهروندان به ویژه برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و همچنین شناسایی و دستگیری اراذل اوباش، تیم های عملیاتی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ شب گذشته با شناسایی مناطق آلوده و پاتوق های این متهمان موفق شدند ۱۵۳ شرور پایتخت را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کنند.



سرهنگ لطفی با اشاره به اینکه این مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش، چهارمین مرحله از سری عملیات های پلیس امنیت است، افزود: با هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی می شوند تا با توجه به جرایم ارتکابی، به اتهامات آنها رسیدگی شود.



رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان ضمن تشکر از همکاری مستمر شهروندان در خصوص ارائه اطلاعات به پلیس، افزود: اجرای این گونه طرح ها همچنان ادامه دارد و پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی برابر قانون به شدت و با جدیت برخورد خواهد کرد. از این رو شهروندان می توانند از طریق تلفن ۱۱۰ و یا با مراجعه به نزدیک ترین مرکز انتظامی پلیس پایتخت، اخبار و اطلاعات خود را درباره فعالیت اراذل و اوباش و افراد مشکوک ارائه داده تا در اسرع وقت به درخواست آنها رسیدگی شود.

6830608
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» خدائیان گفت: سازمان بازرسی در حوزه‌های مالی منجر به بیش از ۲۸۸ هزار میلیارد تومان وصول و استرداد وجوه، شناسایی، جلوگیری از فرار مالیاتی و همچنین اخذ مالیات به نفع دولت شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» القاصی خواستار تشکیل کارگروهی مشترک بین سازمان بازرسی و مجموعه قضایی این استان به منظور پیگیری گزارش‌های ارسالی و آسیب شناسی روند رسیدگی به آنها شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دادستان تهران از صدور کیفرخواست پرونده کثیرالشاکی موسوم به گروه (ش) با موضوع کلاهبرداری در حوزه پیش فروش خودرو در دادسرای تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و اقدام به مستندسازی از آسیب‌ها و جرائم و قانون‌شکنی‌ها کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: حدود ۱۰۰ هزار روانشناس در کشور نیاز است که به ازای هر هزار خانوار باید ۵ روانشناس داشته باشیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: به دلیل بالا بودن هزینه دفاتر و مراکز افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگوی نیاز آنها نیست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد شهرداری تهران درباره روند پیشرفت توسعه و نوسازی مترو گفت: در برنامه امسال پرونده خط ۶ و ۷ مترو بسته می شود و در پایان سال جشن تکمیل خطوط هفت گانه را خواهیم گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هاشمی گزارشی از عملکرد معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و مجوز ترک تشریفاتی را ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: سارق محتویات خودرو در حین انجام سرقت و درحالی که پابند الکترونیکی داشت، دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که در خیابان انقلاب با استفاده از قمه شهروندی را مجروح کرده بود، خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است