اجتماعی 16:41 - 03 بهمن 1395
حبیب کاشانی اعلام کرد
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه افزود: در تمام سال های گذشته هیچ کس مخالف تجهیز شهرداری در زمینه ایمنی نبوده است همچنانکه از سال 92 تا کنون بودجه سازمان آتش نشانی 300 درصد افزایش داشته است.

افزایش 300 درصدی بودجه آتش نشانی از سال 92 تا امروز/خلا قانونی داریم/وکیل مردم شده ایم تا حافظ جان آنها باشیم

به گزارش فارس حبیب کاشانی در سیصد و بیست و دومین جلسه شورا با اشاره به طرح برخی موضوعات و اتخاذ برخی مواضع از سوی اعضا گفت : ما باید بدانیم در شورای اسلامی شهر تهران به دنبال چه هستیم چه وظایفی را باید دنبال کنیم و بر چه نظارت کنیم . ما وکیل مردم شده ایم تا حافظ جان آنها باشیم با تصمیماتی که اتخاذ می کنیم .



وی ادامه داد: این حادثه را باید از سه منظر مورد بررسی قرار داد؛قبل و بعد از حادثه.



کاشانی تصریح کرد: این که خانم آباد می گویند 3 هزار اخطاریه به ساختمان ها داده اند درست ،کار خوبی است اما اگر شهرداری خلا قانونی در برخورد با این موارد دارد چرا در طول سالها این نقیصه برطرف نشده است.



وی ادامه داد: ما بیاییم وظایف شورا را یکبار دیگر برای خود تبیین کنیم . این حادثه یک جزیی از کل بوده در حالی که تهران با تهدیدهای دیگری نظیر گسل ها و ساختمان هایی که بر روی این گسل ها ساخته شده مواجه است.



نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه افزود: در تمام سال های گذشته هیچ کس مخالف تجهیز شهرداری در زمینه ایمنی نبوده است همچنانکه از سال 92 تا کنون بودجه سازمان آتش نشانی 300 درصد افزایش داشته است.



کاشانی خاطر نشان ساخت : موجودی ما اینقدر بوده و در حد توان آن قدر که استطاعت داشتیم عمل کردیم اما عزیزان توجه داشته باشید تهران شهری با وسعت 750 کیلومتر مربعی و نیاز های فراوان است . بیاییم واقع بینانه صحبت کنیم .



کاشانی در ادامه پیشنهاد داد: تشکیل کمیته حقوقی در جهت بررسی ابعاد حقوقی و رفع موانع قانونی در راستای احصا ایمنی و نیز تشکیل یک کمیته رفاهی در جهت رسیدگی به افرادی که به نوعی در این حادثه درگیر بودند و صدمه دیده اند چه به لحاظ مالی و چه به لحاظ جسمانی ضرورت دارد.


8699043
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است