اجتماعی 18:15 - 08 خرداد 1399

نیروی انتظامی در رزمایش مواسات خوش درخشید

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی یگان ویژه، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید فطر، اظهار کرد: خدا را شاکریم در روزی که هنوز ایران اسلامی به عطر معنویت عید سعید فطر معطر است در جمع کارکنان ولایت مدار یگان‌های ویژه ناجا حضور پیدا کردیم.

وی با اشاره به اینکه تا انسان به درجه عبودیت نرسد به درجات الهی نخواهد رسید، گفت: اگر تمام کارها و فعالیت‌ها برای رضای پروردگار انجام شود، بهشت نصیب انسان خواهد شد، ما به عنوان روحانیان و مبلغان دین در این سازمان مجاهد باید در راستای روحیه معنوی کارکنان تمام تلاش خود را برای این نیروهای ولایت مدار انجام دهیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی انس با قرآن را از اولویت‌های این سازمان عنوان و بیان کرد: انس با قرآن کریم باید بیش از پیش در نیروی انتظامی نهادینه شود، انس با قرآن در اجرای بهینه مأموریت‌ها به کارکنان کمک بسزایی خواهد کرد، مسئولان عقیدتی رده‌ها با برنامه ریزی باید این رویکرد معنوی را در بین کارکنان رواج دهند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی ادامه داد: برای کاهش آسیب‌های اخلاقی و رفتاری باید برنامه‌های نو و جدیدی را تدوین کنیم تا کارکنان به صورت کاملاً داوطلبانه، با شرکت در برنامه‌های معنوی مانند اندیشه اسلامی با مشکلات و معضلات اجتماعی و رفتاری که در صورت عدم آگاهی با آن مواجه خواهند شد آشنایی پیدا کنند، این وظیفه ما به عنوان مبلغ دین است که موجبات ارتقا روحیه معنوی این عزیزان را فراهم کنیم.

این مقام مسئول در بخش دیگر سخنان خود خطاب به مسئولان و فرماندهان گفت: به نیروهای خود بقبولانید که روزی حلال باعث پیشرفت در امور آنان خواهد شد و تمام تلاش خود را در راستای خدمت به مردم به کار بگیرند تا موجب رضای خداوند و کسب روزی حلال آنان گردد.

وی اقدامات یگان ویژه را در همه امور ویژه دانست و افزود: نیروی مقتدر یگان ویژه یکی از نیروهایی است که در کنار آموزش‌های خاص نظامی به آموزش معنویات اهمیت ویژه ای قائل شده است، این بسی جای تقدیر دارد، امیدواریم در سایر رده‌ها نیز به آموزش‌های معنوی کارکنان اهمیت بیشتری داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی ضمن تشکر از همه کارکنان نیروی انتظامی جهت شرکت در طرح مواسات و همدلی اذعان کرد: نیروی انتظامی در رزمایش مواسات و همدلی خوش درخشید، ناجا نشان داد که در کنار اقتدار و ایجاد نظم و امنیت، به معنای واقعی کلمه نوع دوست است و آیه «مِما رَزَقناهُم» را به صورت عملی اجرا کرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه یگان‌های ویژه همیشه پیروز میدان‌های سخت است، تصریح کرد: این نیروی مقتدر و ولایت مدار در تمام عرصه‌ها در کنار مردم بوده است، این یگان در کنار سایر رده‌ها اقدامات مطلوبی را در خصوص رزمایش مواسات انجام داده که در مجموع تا کنون ۲۶ هزار بسته معیشتی در سراسر کشور توسط نیروی انتظامی بین محرومان توزیع شده امیدواریم این اقدامات خداپسندانه ادامه داشته باشد.


10550666
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح گذرگاه عابر پیاده در معابر شهر تهران در حال اجراست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سوابق مرد معتادی که بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می‌دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اشرف زاده گفت: تجزیه و تحلیل ۱۶۳ بخش صنعت و زنجیره تامین آنها نشان داده است که بیش از نیمی از تولید ناخالص داخلی جهان نسبتا یا شدیدا به طبیعت و خدمات آن وابسته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است