فرهنگی‌هنری 12:24 - 02 آبان 1395
با انتشار یک آلبوم موسیقایی
محمدرضا فروتن با ترانه‌های افشین یداللهی، موسیقی بابک زرین و تنظیم‌های امیرمیلاد نیکزاد و سیروان خسروی، یک آلبوم موسیقی منتشر می‌کند.

محمدرضا فروتن هم خواننده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، مراحل اخذ مجوز آلبوم «محمدرضا فروتن» طی شده و این بازیگر سینما در جدیدترین تجربه هنری خود آلبومی را آماده انتشار دارد که ترانه‌های آن توسط افشین یداللهی سروده شده است.

بابک زرین آهنگساز تمامی قطعات است و امیرمیلاد نیکزاد و سیروان خسروی هم تنظیم‌کننده آثار هستند. از سوی دیگر این مجموعه فقط شامل قطعات صوتی نخواهد بود محمدرضا فروتن همچینین پنج نماهنگ هم برای اثرشآماده کرده است.

حدوداً چهار سال پیش بود که خبرهای اولیه در مورد ورود  محمدرضا فروتن به عرصه موسیقی و تولید آلبوم او منتشر شد. در ادامه بابک زرین طی مصاحبه‌هایی، اخباری از این اثر را به اطلاع مخاطبان می‌رساند. این اثر با اخذ مجوز دفتر موسیقی به زودی منتشر خواهد شد.


8242353
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارگردان گفت: سال ۸۷ ایده‌ای به ذهنم رسید که مستندی درباره کاشت، داشت و برداشت محصول شالی بسازم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم سینمایی «آه سرد» در دومین حضور جهانی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو موفق به دریافت ۲ جایزه شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته‌هایی از زندگی محمد بنا، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام هادی (ع) در روایتی تأکید کرده‌اند که زائر قبر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچون کسی است که حرم امام حسین (ع) را زیارت کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نغمه مستشار نظامی مخمسی را در استقبال از سروده رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق بیتی از آن را خواندند، سروده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» منتظری نمایشگاه کتاب تهران را پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران دانست و گفت: شعار سی و پنجمین دوره این رویداد در عین کوتاهی پیام‌ مهمی دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای با حضور کارگردان و بازیگران سریال «رستگاری»، از عوامل این مجموعه تلویزیونی تقدیر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی فوتبال ساحلی گفت: زمانی که پنج میلیون نفر برای انتخاب «قهرمان ایران» رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است