بین‌الملل 16:20 - 28 فروردین 1403
وزارت خزانه‌داری آمریکا به بهانه حمله ایران به اسرائیل قصد دارد تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال کند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است

رویترز امروز به نقل از اکسیوس گزارش داد که جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا در حال آماده سازی تحریم‌های جدید علیه ایران در پاسخ به حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل است.

طبق گزارش آکسیوس، یلن آماده است تا امروز بگوید: «وزارت خزانه‌داری آمریکا ضمن همکاری با متحدان آمریکا از اختیاراتش برای تحریم جهت ادامه اخلال در فعالیت‌های مخرب و بی‌ثبات‌کننده ایران دریغ نخواهد کرد».

این نشریه حمله ایران به اسرائیل را علت تحریم‌های جدید آمریکا عنوان کرد.

یلن پیش از این ادعا کرده بود که اقدامات ایران ثبات در خاورمیانه را تهدید می‌کند و می‌تواند باعث سرریز اقتصادی شود.

شامگاه شنبه شب، جمهوری اسلامی ایران به تلافی حمله هوایی تل آویو به کنسولگری ایران در دمشق، پایتخت سوریه که در آن چندین فرمانده ارشد شهید شدند، صد‌ها پهپاد و موشک به سمت اسرائیل شلیک کرد. ادعا می‌شود بیشتر پهپاد‌ها و موشک‌ها قبل از رسیدن به اراضی اشغالی توسط آمریکا، انگلیس، فرانسه و اردن رهگیری شدند.


12047917
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشگاه کلمبیای نیویورک آمریکا دانشجویان را تهدید کرد اعتراض‌ها در حمایت از غزه را متوقف کنند، در غیر اینصورت از ادامه تحصیل تعلیق خواهند شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه نروژ در نشست ریاض غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شرکت انگلیسی ناظر بر حوادث دریایی از هدف قرار گرفتن یک کشتی در شمال غربی سواحل یمن خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» گروه‌های حقوق بشری می‌گویند اتحادیه اروپا با دستاویز قرار دادن قوانین مربوط به نفرت پراکنی، در حال سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه آمریکا در مجمع جهانی اقتصاد گفت که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) هیچ طرحی علیه روسیه ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرکوب جنبش دانشجویی «همبستگی با مردم غزه» که در آمریکا از سوی پلیس این کشور و با همکاری برخی مسوولان دانشگاه‌ها ادامه دارد و پلیس ده‌ها نفر را در داشنگاه تکنیک ویرجنیا دستگیر کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» به گفته یک مقام دفاعی آمریکا اسکله موقت غزه برای مالیات دهندگان آمریکایی حداقل ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ویکتوریا اسپارتز، تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا معتقد است که ۶۱ میلیارد دلار اختصاص داده شده به اوکراین هدر خواهد رفت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ریاست دانشگاه کلمبیا با اعلام عدم توافق با رهبران دانشجویان معترض، خواستار پایان داوطلبانه این اعتراضات شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه عربستان سعودی ضمن هشدار نسبت به پیامد‌های گسترش جنگ غزه گفت که تنها رژیم صهیونیستی مخالف توقف این جنگ است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است