استانی 02:39 - 09 شهریور 1393
مدیرکل پیشین ارشاد کردستان:
مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خواستار بهره‌مندی از تجارب نخبگان فرهنگی و هنری کردستانی ساکن دیگر استان‌ها برای توسعه حوزه فرهنگ و هنر این استان شد.

نخبگان کردستانی ساکن دیگر استان‌ها در خانه به کار گرفته شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالحسین امینی شنبه شب در نشست مشورتی مدیران ادوار گذشته فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در سنندج، بر تقویت و برگزاری نشست‌های مشورتی با نخبگان فرهنگی و هنری استان که در دیگر نقاط کشور ساکن هستند، شد و اظهار کرد: خدمت در کردستان سعادت است و باید از موقعیت خدمت به بهترین نحو بهره گرفت.

وی افزود: در دوران مدیریت بنده شاهد وجود روحیه همدلی در بین مدیران استان بودیم و این مهم زمینه‌ساز خدمات بسیاری در کردستان شد.

امینی خاطرنشان کرد: ساخت چندین کتابخانه و مکان فرهنگی و هنری در شهرها و روستاهای مختلف استان و حمایت از هنرمندان و فعالان فرهنگی استان و کسب موفقیت‌های بسیار در سطوح ملی از جمله موفقیت‌هایی بود که به دست آمد.

وی افزود: هنرمندان و نخبگان فرهنگی و هنری بسیاری از استان کردستان در دیگر استان‌های کشور مشغول به فعالیت هستند که با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی می‌توان در فواصل مختلف از تجربیات و خدمات آنها برای توسعه حوزه فرهنگ و هنر استان بهره گرفت.

امینی افزود: خوشبختانه پس از سالیان دراز شاهد ایجاد همدلی و محبت بین مدیران استان هستیم و این مهم نویدبخش توسعه استان است.

وی خاطرنشان کرد: از مدیرکل کنونی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان انتظار می‌رود با توجه به فضای مثبت به وجود آمده برای تقویت هرچه بیشتر حوزه فرهنگ و هنر استان تلاش نماید.

سیدحسن غیاثیان از دیگر مدیران پیشین این اداره کل نیز بر تشکیل شورای استانی فرهنگ و هنر متشکل از همه فعالان فرهنگی و هنری تأکید کرد.

وی افزود: یکی از اموری که در زمان مدیریت بنده پیگیری شد و اساسنامه تشکیل آن هم تدوین شد، تشکیل شورای مشورتی فرهنگ و هنر استان کردستان بود که امیدوارم این مهم در این برهه زمانی پیگیری شود.


4604829
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است