استانی 11:14 - 30 فروردین 1393
مسئول عقیدتی نیروی انتظامی خمینی‌شهر:
مسئول عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی خمینی‌شهر گفت: مشکلات فرهنگی، نسل جوان جامعه را تهدید می‌کند و همه نیروهای انتظامی در این زمینه نقش مهمی ایفا کرده و باید در زمینه مسائل فرهنگی تلاش کنند.

مشکلات فرهنگی، نسل جوان جامعه را تهدید می‌کند

به گزارش عرش نیوز، حجت‌الاسلام سید حسین کرمانی در مراسم تجلیل از حافظان قرآن نیروی انتظامی خمینی‌شهر اظهار کرد: در راستای تشکیل نهضت عمومی حفظ قرآن در سراسر کشور با توجه به پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال گذشته حرکت و  گام‌های بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ قرآن و تعلیم باورهای دینی در بین کارکنان و نیروهای انتظامی برداشته شد.                   

وی با بیان اینکه در این طرح ملی در بین نیروی انتظامی شاهد حضور 47 هزار نفرشرکت کننده در سراسرکشور بودیم، گفت: سهمیه تعیین شده در استان 37 هزارنفر بود، به همین نسبت 3640 نفر در اصفهان و 112 نفر در خمینی‌شهر ثبت نام و مورد ارزیابی قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام کرمانی بیان کرد: هدف و انگیزه ما از این اجرای این طرح قرآنی، توجه معنوی پرسنل نیرومی انتظامی به معارف قرآنی در مواجه با آسیب‌ها، تهدید و خطرات متنوع فرهنگی و اجتماعی بود.

وی افزود: امروز تهدیدات متنوعی فرهنگی و اخلاقی درسطح جامعه مردم و به خصوص پرسنل نیروی انتظامی و خانواده‌های آنها را تهدید می‌کند.

مسئول عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی خمینی‌شهر بیان کرد: در سال 92 بر اساس دستور‌العمل و جلسات متعدد با فرماندهی انتظامی شهرستان و تلاش زیادی بر حضور حداکثری کارکنان در مسابقات قرآنی از طریق اطلاع‌رسانی و تشویقات صورت گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به نتیجه ارزیابی شده از تعداد 112 نفر، 4 نفر در رشته حفظ 3 جزء و 108 نفر درحفظ یک جزء و 23 نفر امتیاز بالای 150 را کسب کردند و 65 نفر از شرکت کنندگان امتیاز بین 100 تا 150 و تعداد20 نفر امتیاز بین 50 تا 99 را کسب کردند.

در پایان این مراسم از حافظین قرآن کارکنان و خانواده نیروی انتظامی به رسم نمادین تجلیل به عمل آمد./تسنیم


3517047
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است