استانی 19:11 - 07 آذر 1393
به مناسبت هفته بسیج
بسیجیان شهمیرزادی به مناسبت هفته بسیج با سه خانواده معظم شهید در این شهر دیدار کردند.

بسیجیان شهمیرزادی با 3 خانواده شهید دیدار کردند + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، عصر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، فرمانده حوزه مقاومت حضرت رسول‌الله(ص) شهمیرزاد به همراه اعضای فعال شوراهای پایگاه‌های این شهر با سه خانواده شهید دیدار کردند.

بر اساس برنامه‌ای که از سوی حوزه بسیج شهر شهمیرزاد اعلام شده بود، بسیجیان شهمیرزادی با خانواده‌ شهیدان احمد فرهادی، ابراهیم شکوهی و عبدالمحمد متقی دیدار کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول‌الله(ص) شهر شهمیرزاد در دیدار با این خانواده‌های شهدا با بیان اینکه سرکشی از خانواده شهدا وظیفه ماست، اظهار کرد: هفته‌های مختلفی که در طول سال مناسبت دارند، بهانه‌ای برای دیدار با خانواده معزز شهدا و حضور در جمع این خانواده ها به حساب می‌آید که باعث ایجاد روحیه‌ای تازه برای همه ماست.

ابراهیم ذاکری با بیان اینکه همه آحاد مردم به خصوص بسیجیان وظیفه دارند که ادامه‌دهنده راه شهدا باشند، افزود: حضور ما نزد خانواده‌ معظم شهدا برای عرض ادب و احترام بوده است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که زنده‌ایم و نگاه انقلابی در بین بسیجیان وجود دارد، نمی‌گذاریم خون شهدایمان پایمال شود، تصریح کرد: حضور بسیجیان به خصوص جوانان و نوجوانان در جمع خانواده شهدا باعث می‌شود که آنها با خاطرات، سیره و روش شهدای جنگ تحمیلی آشنایی بیشتری پیدا کنند و همچنین در این دیدارها از نفس گرم خانواده شهدا بهره‌مند می‌شویم.

به گزارش فارس؛ در این دیدارها مادران شهیدان شکوهی، فرهادی و متقی به بیان خاطراتی از شهدای خود پرداختند و از جوانان به خصوص بسیجیان خواستار ادامه راه شهدا، پیروی از ولایت و حفظ انقلاب شدند.

 

 

 


5290455
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است