اقتصادی 11:18 - 05 آذر 1393
در این مصوبه دولت رسما اعلام شده است که قیمت انواع نان از اول آذر ماه ۱۳۹۳، حداکثر به میزان 30 درصد نسبت به قیمت های رسمی و مصوب سال ۱۳۹۲ در سراسر کشور افزایش می‌یابد.

به گزارش فارس، هیئت وزیران در جلسه 14 آبان ماه خود به پیشنهاد معاونت اجرایی رییس جمهور و به استناد اصل 138 قانون اساسی تصویب کرد که به منظور مدیریت، هدایت و تصمیم گیری چگونگی اصلاح کیفیت و تعیین قیمت ها (از جمله هزینه های تبعی و قیمت تمام شده) و تهیه طرح جامع مرحله ای اصلاح نظام یارانه گندم، آرد و نان و نظارت بر حسن اجرای مصوبات، علمکرد استانداران و کارگروه های استانی و نظارت بر بازرسی گندم، آرد و نان، کارگروهی به ریاست معاون اجرایی رییس جمهور و عضویت وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دادگستری، امور اقتصادی و دارایی و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و رییس اتاق اصناف ایران تشکیل می شود.

5274551
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: اصلاح روشنایی معابر در دو استان آغاز شده و ۷ استان دیگر نیز در برنامه است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۲ میلیون تومان معامله می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر نفت گفت: بخشی از ناترازی بنزین از طریق سوخت متانول برطرف می‌شود این دانش در گذشته مختص به کشور‌های دیگر بود اما حالا ایران به آن دست یافته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای امسال تا ۱۰ اردیبهشت ماه جمعا ۵.۶۳۸ همت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس حوزه مسکن گفت: در استفاده از سامانه خودنویس مستاجران مراقب کلاهبرداری‌ها باشند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر نفت گفت: امسال ۷۹ پروژه کلان در جهش تولید به ارزش ۱۶ میلیارد دلار به بهره برداری می‌رسد و همچنین۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵  میلیارد دلار را در برنامه داریم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» طبق بررسی‌های صورت گرفته ظرفیت قطارهای فوق العاده که برای بازه زمانی شهادت امام صادق قرار داده شده بود در همان دقایق اول تکمیل شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول برگزاری مجامع الکترونیک شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۲۴۱ مجمع الکترونیک با سامانه دیما شاهد افزایش سه برابری برگزاری این مجامع بودیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: تا امروز ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور جمع آوری شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در ابتدای معاملات امروز ۱۱ اردیبهشت، شاخص کل بورس ۵۷۶ واحد افزایش یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است