استانی 15:59 - 06 مرداد 1396
امام جمعه قم:
قم - امام جمعه قم با بیان اینکه ایران باید جواب تحریم‌های آمریکایی را بدهد، گفت: آمریکا از محکوم کردن نمی‌ترسد بلکه از اقدام علمی ایران اسلامی هراس دارد.

مسئولان کشور پاسخ عملی به تحریم‌های آمریکایی‌ها بدهند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد با اشاره به دیدار صمیمانه مسئولان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رئیس جمهور، اظهار داشت: این دیدارها می‌تواند برکات خوبی برای کشور و ملت به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه در چنین دیدارهایی مسئولان با نقطه نظرهای یکدیگر آشنا می‌شوند و به سؤالات و ابهامات یکدیگر پاسخ می‌دهند، تأکید کرد: باید دقت داشت که ناراحتی‌ها به سطح جامعه کشیده نشود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه اینگونه نشست‌ها در حقیقت روح همبستگی را در کشور افزایش می‌دهد، افزود: دیدار فرماندهان سپاه پاسداران با رئیس جمهور در آستانه برگزاری مراسم تحلیف و نیز در زمانی که بار دیگر آمریکایی‌ها تحریم‌های جدیدی را علیه ملت ایران وضع کردند پیام روشنی داشت و آن اینکه مسئولان کشور با همدیگر متحد هستند و دشمنان نیز آرزوی شکست ایران به گور خواهند برد.

زمان قلدری آمریکایی‌ها به پایان رسیده است

وی با اشاره به ایجاد تحریم‌های جدید توسط آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: امروز دیگر نوبت ایران است که جواب تحریم‌های آمریکایی را بدهد و مسئولان نیز بدانند که صرفا محکوم کردن کافی نیست چرا که آمریکا از محکوم کردن نمی‌ترسد بلکه از اقدام علمی ایران اسلامی هراس دارد.

آیت الله سعیدی پیشنهاد کرد: ایران اسلامی می‌تواند با روسیه و کره شمالی که مورد تحریم آمریکا واقع شدند هماهنگ شود و پاسخ کوبنده‌ای را به آمریکایی‌ها بدهند و آمریکایی‌ها نیز بدانند که زمان قلدری آن‌ها به پایان رسیده است.

آیت الله مشکینی با شجاعت از تحول در حوزه سخن می‌گفت

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه قم با اشاره به سالگرد ارتحال آیت الله مشکینی امام جمعه فقید قم، گفت: ایشان در همه مسئولیت‌هایی که در نظام اسلامی بر عهده داشت عالی عمل کرد.

امام جمعه قم ادامه داد: آیت الله مشکینی در حوزه علمیه و در ارائه درس اخلاق به طلاب کوشا بود و در عرصه علمی با شجاعت از تحول در حوزه و تحول متون درسی حوزه سخن می‌گفت.

مشکلات اطراف حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) رفع شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود امامزاده موسی مبرقع(ع) در قم عنوان کرد: ایشان در سن ۴۰ سالگی از مدینه به قم هجرت کردند و از مفسران قرآن کریم بودند که در نزدیکی حرم مطهر ایشان در قم ۴۰ تن از خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز مدفون هستند که خیرین و اهالی این منطقه نیز باید در راستای گسترش و نوسازی و حل مشکلات اطراف حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) تلاش بیشتری کنند.

آیت الله سعیدی به سالگرد عملیات مرصاد نیز اشاره کرد و بیان داشت: این عملیات به فرماندهی شهید صیاد شیرازی اجرا شد که با موفقیت‌هایی همراه بود و منافقین به همین دلیل از این سردار اسلام کینه به دل گرفتند و سال‌ها بعد ایشان را ترور و به شهادت رساندند.


9301847
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است