اجتماعی 11:58 - 01 مرداد 1396
چند روز پس از جابجایی مدیران شرکت هواپیمایی ایران ایر، این بار نوبت به مدیر شهر فرودگاهی امام خمینی رسید تا در روزهای پایانی دولت یازدهم از سمت خود کنار رود.



 عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حکمی کوروش فتاحی را به عنوان سرپرست جدید شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی انتخاب کرد و به این ترتیب دوران ریاست نویدی در این بخش به پایان رسید.


در حکمی که آخوندی برای انتصاب نویدی صادر کرده آمده است:


با توجه به استعفای جناب آقای مهندس محمود نویدی به موجب این حکم جناب عالی را با حفظ سمت و تا تعیین مدیر عامل جدید به عنوان سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی منصوب می‌نمایم.


با توجه به حکم وزیر به نظر می رسد، تعیین قطعی رییس شهر فرودگاهی امام به آغاز دولت دوازدهم و انتخاب وزیر راه و شهرسازی آینده موکول خواهد شد.


شهر فرودگاهی امام خمینی در طول سال های گذشته با برنامه های اقتصادی قابل توجهی همراه شده و در کنار ساخت دو ترمینال مسافرگیری جدید، برنامه منطقه آزاد و منطقه تجاری آن نیز آغاز به کار کرده است.


ظرفیت فرودگاه امام در طول سال های آینده در قالب دو فاز مجزا به ۵۰ و ۱۰۰ میلیون مسافر در طول سال خواهد رسید.

9285454
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس روانشناسی پلیس ایران از تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت پسری که با ضربه‌های هولناک دمبل مادر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: پسر سنگدل در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از قتل مادرش، دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت با هدف کاهش تصادفات احتمالی و نقاط حادثه‌خیز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: با کسانی که به بیت المال، جان و مال مردم تعدی و تجاوز می‌کنند باید برخورد بازدارنده داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود و در برابر مخالفین و کسانی که دارای نقطه‌نظرات متفاوت بودند با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد و سعی داشت همه اَقوال را استماع کند، اما در میدان مباحثه، جدی و قوی و زمان...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» عمره‌گزاران ایرانی پس از زیارت مرقد پیامبر (ص) و ائمه بقیع (ع)، برای زیارت خانه خدا لباس احرام پوشیدند و راهی مکه مکرمه شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عملکرد تیم اعزامی شهرداری پایتخت به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» محمد پر دل گفت: به حوزه روانشناسی نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود و افرادی که دارای مشکل هستند به سربازی اعزام نشوند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است