اقتصادی 08:58 - 08 آذر 1393
رییس دانشگاه آزاد زنجان:
زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: سیاستهای اقتصادی دولت نوید بخش رونق اقتصادی و رو به رشد در کشور است.

دکتر یدالله رجائی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اینکه سیاست های خارجی و داخلی دولت یازدهم در بخش های مختلف مثبت و جهت دار بوده است، افزود: دولت یازدهم در این دو حوزه موفقیت های چشمگیری را کسب کرده که مهار نرخ تورم از جمله دستاوردهای آن محسوب می شود.



وی یادآوری کرد: طی سال های گذشته وضعیت رکود در کشور حاکم بود و سیاست های اعمال شده اقتصادی نمی توانست تورم را مهار کند و همواره رکورد حاکم بود.



این کارشناس مسایل اقتصادی با بیان اینکه دولت یازدهم با ظرافت خاص و با اجرای سیاست های مختلف توانست کشور رااز حالت رکورد خارج کند، تصریح کرد: هم اکنون نشانه های مثبتی که در بخش های نفت، صنعت و معدن کشور دیده می شود نوید بخش یک رونق اقتصادی پویا و امیدوارانه در کشور است.



رجایی ادامه داد: اگر دولت به روند فعالیت های کنونی خود ادامه دهد و با یک برنامه جامع دقیق،کار خود را ادامه دهد، به طور یقین موفقیت های بیشتری در انتظار خواهد بود.



رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: همکاری و هماهنگی مجلس شورای اسلامی به ویژه توجه و همراهی اقشار مختلف مردم با برنامه های دولت تدبیر و امید موفقیت 100 درصدی را رقم خواهد خواهد زد.



وی خاطر نشان کرد: دولت یازدهم اکنون با اجرای برنامه های مختلف خود کارنامه درخشانی را بر جای گذاشته و این مهم در تمامی حوزه های مختلف به ویژه بخش اقتصاد به خوبی نمایان است.



596/7320

انتهای پیام /*


5291975
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته کارشناسان، سالانه برای واردات ذرت و کنجاله سویا ۸ میلیارد دلار ارز از کشور خارج می شود که مسئولان با جایگزینی نهاده دامی و کشت گیاهان کم آب بدنبال کاهش وابستگی و خروج ارز از کشور هستند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام مسئول در سازمان توسعه تجارت گفت: در بخش‌هایی که امکان همکاری ما با آفریقا بیشتر است، ۲۰۰ تاجر در حوزه‌های مختلف شناسایی شده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در واکنش به مباحث مطرح شده اخیر، مدیریت رشد نقدینگی در اقتصاد کشور در دوره اخیر را در وضعیتی کاملا با ثبات دانست.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر صمت گفت: تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی هم در حوزه صادرات و هم واردات دوبرابر خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل پشتیبانی امور دام گفت: با شیب ۲۷ درصدی طی یک‌ماه گذشته، روزانه خرید حمایتی مرغ به هزارتن رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته کاری که گذشت چهار روز شاهد ورود نقدینگی بودند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه به ۲۳.۵۱ درصد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با افزایش ۴.۳۶ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی ایستاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس اقتصادی گفت: خوشبختانه در حوزه لاستیک خودرو‌های سواری کمبودی نداریم و این صنعت امسال ۳۰۰ میلیون یورو ارز برای تولید نیاز دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز خشکسالی گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و وضعیت مناسب دما، شرایط مطلوبی پیش روی کشاورزان دیم کار است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است