استانی 21:16 - 05 اسفند 1398

آسمان استان بوشهر از امشب بارانی می‌شود

فرج‌الله شکوهی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با ورود این سامانه تا روز چهارشنبه علاوه بر افزایش پوشش ابر، وزش باد (گاهی شدید) و احتمال گرد و خاک و کاهش موقت دید افقی، همچنین وقوع بارش پراکنده باران و رعدوبرق در برخی نقاط (عمدتاً قسمت‌های شمالی و مرکزی) استان دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: از اوایل روز چهارشنبه به تدریج جریانات شدید شمال غربی جایگزین جریانات جنوبی می‌شود که تا پایان هفته ادامه دارد و دمای هوا نیز در روزهای پایانی هفته کاهش محسوسی می‌یابد.

شکوهی پور با بیان اینکه سواحل استان و خلیج‌فارس از اواخر روز دوشنبه تا پایان هفته به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، به تدریج افزایش ابر و از بعدازظهر امروز در قسمت‌های شمالی و مرکزی (به ویژه بر روی دریا) همراه با وزش باد گاهی گرد و خاک و از شب در برخی ساعت‌ها با بارش پراکنده باران و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و از امشب در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ و در فرا ساحل گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود خاطرنشان کرد: جهت وزش باد از امشب در سواحل شمالی و مرکزی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ و گاهی تا بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی‌شده است.


10411885
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است