استانی 15:06 - 01 مرداد 1393
در بیانیه مطرح شد:
اراک- خبرگزاری مهر: احزاب و دستگاههای اجرایی استان مرکزی با انتشار بیانیه ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست ها در غزه از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس در راستای حمایت از مردم بی دفاع فلسطین دعوت کردند.

دعوت احزاب و دستگاههای اجرایی استان مرکزی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرنگار مهر، در بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در محکومیت جنایات صهیونیست ها در غزه آمده است: کشتار بی رحمانه کودکان زنان و مردان مظلوم غزه توسط رژیم سفاک صهیونیستی در ماه ضیافت الهی که از یک سو مورد حمایت آمریکا و هم پیمانان غربی اش و از سوی دیگر با بی تفاوتی کشورهای اسلامی همراه گردیده است واقعیات تلخ تاریخ خونبار سرزمین مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشته است.

در این بیانیه تاکید شده است: قطعا این جنایات از نظر انسان‌های آزاده و عدالتخواه جهان پوشیده نیست و بیش از همه ملت مومن و انقلابی ایران همواره از آنها حمایت خواهد کرد و با قاطعیت اعلام می کنیم که تنها راه مقابله با اسرائیل جنایتکار مقاومت و اتحاد است چرا که به وعده خداوند متعال که همان پیروزی حق بر باطل است، ایمان راسخ داریم.

نهاد های بین المللی با اقدامی سریع جلوی این کشتار بی رحمانه را بگیرند

حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی ضمن محکومیت شدید این جنایات وحشیانه از نهاد های بین المللی،به خصوص نهاد های اسلامی و دولت های اسلامی می خواهد با اقدامی سریع جلوی این کشتار بی رحمانه را بگیرند و با سردمداران رژیم قاصد صهیونیستی با عنوان جنایتکاران جنگی برخورد.

همچنین از آحاد مردم انقلابی و مومن استان مرکزی دعوت می‌نمائیم تا ضمن حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با لبیک به ندای امام راحل و رهبری عزیز مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل و سردمداران خونخوار جهانی کوبیده و به حمایت از مردم رنج کشیده فلسطین و به تبع آن نوار غزه بپردازند تا مرحمی بر درد های جانکاه این مردم مظلوم باشند.

همچنین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با صدور اطلاعیه ای، راهپیمایی روز قدس را روز تقویت فرهنگ بی امان مبارزه با صهیونیسم جهانی دانست و گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با ابتکار معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) روز قدس نام گذاری شده است امسال در شرایطی فرا می رسد که فجایع گوناگونی که در غزه در حال رخ دادن است نشان می دهد دغدغه مهمی که بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی (ره) در بیش از سه دهه پیش بر آن تاکید می کردند همچنان فراموش ناشدنی است.

امروز در شرایطی به روز جهانی قدس می رسیم که رژیم غاصب اسراییل با حمایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و سکوت سازمان های بین المللی  مدافعان دروغین حقوق بشر در کنار جنایات مذبوحانه گروهای تکفیری درکشورهای اسلامی، وحشی گری ها و ددمنشی های خود را بر علیه مردم رنج دیده فلسطین شدت بیشتری داده و هر روز مردم مسلمان و روزه دار خصوصا کودکان و زنان بی دفاع غزه را در خانه و کاشانه شان به خاکسار خون می کشد.

فرماندهی انتظامی استان مرکزی بار دیگر در روز قدس با مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان مرکزی همگام شده و در جمعه آخر ماه مبارک رمضان صحنه ای را در دیدگاه جهانیان به نمایش خواهند گذاشت که پایه های کاخ پوچالی استکبار جهانی را به لرزه افکنده و روحیه امید را در کالبد مردم مظلوم فلسطین دمیده و برگی زرین را به صفحات تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی می افزاید.

روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست های غارتگر

کارکنان شرکت گاز استان مرکزی  نیز با انتشار بیانیه ای تاکید کردند: روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین جهانخوار است.

با توجه به جنایات هولناک اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و قتل عام صدها مردو زن و کودک مظلوم و بی گناه،روز جهانی قدس در سالجاری حساسیت ویژه ای را در سرتاسر جهان خواهد داشت بنابراین ما کارکنان شرکت گاز استان مرکزی در آستانه روز جهانی قدس، جنایات اشغالگران و حامیان غربی آنان را شدیداً محکوم کرده و حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین و غزه اعلام نموده و بار دیگر ضمن عهد و پیمان با آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس شرکت می نماییم.


4308435
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است