استانی 13:04 - 01 مرداد 1393
در نشست با خبرنگاران مطرح شد
امام جمعه گچساران از مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه این شهرستان خواست تا حضوری پررنگ‌تر از همیشه در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونستی داشته باشند.

دعوت امام جمعه گچساران از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: مردم مسلمان، انقلابی و روزه‌دار گچساران همانند همیشه همگام و هم‌صدا با سایر مسلمانان در دیگر کشورهای اسلامی فریاد رهایی و آزادی قدس شریف و شعار نابودی کفر و استکبار را سر خواهند داد.

وی با هشدار دادن و آگاه نمودن مسلمانان به وظیفه خطیر خود در عصر رویارویی تمدن‌ها و اسلام و کفر ابراز کرد: رژیم صهیونیستی مردم بی‌دفاع غزه را آماج حملات غیرانسانی قرار داده و به نسل‌کشی می‌پردازد.

امام جمعه گچساران افزود: امام راحل(ره) کار بزرگی انجام دادند که از آن سال‌ها تاکنون هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم ایران در دفاع از مردم فلسطین راهپیمایی می‌کنند.

حجازی با محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم غاصب اشغالگر قدس به مردم بی‌دفاع غزه تصریح کرد: رژیم جعلی اسرائیل با چراغ سبز و حمایت آمریکا اقدام به کشتار مردم بی‌دفاع غزه می‌کند و آن وقت سازمان ملل دم از حقوق بشر می‌زند و خودشان را بشر می‌نامند.

وی گفت: مردم تمام دنیا با اعتراض و راهپیمایی‌های گسترده جنایات این رژیم فاسق را محکوم کرده و فریاد رهایی مردم از چنگال آن‌ها را در دنیا طنین‌انداز کرده‌اند.

امام جمعه گچساران با اشاره به روز جهانی قدس تصریح کرد: امام راحل مبتکر این روز سرنوشت‌ساز بودند و چشم و نگاه جهانیان به نمایش قدرت و اتحاد ایران در این روز دوخته شده است.

وی تأکید کرد: امت اسلامی به ویژه مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه گچساران با برگزاری با شکوه راهپیمایی روز قدس سبب دلسردی دشمنان اسلام و انسجام هر چه بیشتر ایران اسلامی می‌شوند.

حجازی یادآور شد: مردم مؤمن و انقلابی این شهرستان همواره با وجود گرمی هوا و مشکلات زیاد در مناسبت‌های مختلف از جمله روز جهانی قدس همیشه در صحنه بوده‌اند و حمایت خود را از انقلاب و جهان اسلام اعلام کرده‌اند.


4308119
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است