سیاسی 12:57 - 01 مرداد 1393
با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در غزه، ملت‌ها را به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در غزه، ملت‌ها را به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.



متن این بیانیه به شرح ذیل است:



«رمضان خونین غزه و نسل کشی رژیم صهیونیستی در بزرگترین زندان جهان، مقابل چشم جامعه جهانی ادامه دارد و صهیونیست‌ها کشتار بی رحمانه صدها زن و کودک فلسطینی را به مثابه فیلم‌های هالیوودی، با هلهله و شادی به تماشا نشسته‌اند.



جامعه جهانی و سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری هم بدون کوچکترین اعتراضی، مهر سکوت بر لب نهاده و فجایع غزه را به نظاره نشسته و البته اقدامات گروه‌های مقاومت فلسطینی را در دفاع از خاک و سرزمین و ملتشان محکوم می‌کنند.



مردم غزه، امسال روزه خود را با خون افطار کرده‌اند و رمضان را با بمب‌هایی که بر منازل، مدرسه و بیمارستان‌هایشان ریخته شده جشن گرفته‌اند، اما وجدان بشری که سال‌هاست خود را به خواب زده، سرِ از خواب برخاستن ندارد و یحتمل کماکان در باد لذت جام جهانی خفته است.



اعراب مرتجع هم به روش معمول و شیوه مألوفشان سکوت مرگ پیشه کرده‌اند و نسل کشی هم کیشانشان را به تماشا نشسته‌اند تا لکه ننگ دیگری در کارنامه سیاه خود در این بیش از 6 دهه اشغال فلسطین، ثبت کنند.



چنین شده که صهیونیست‌ها در الشجاعیه، صبرا و شتیلایی دیگر رقم زدند بی آنکه ذره‌ای از اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس رعب و هراسی به دل داشته باشند.



گو اینکه صهیونیست‌ها هم به خوبی دریافته‌اند که اعراب رسالت خود را نه تقابل با اسرائیل غاصب، که تقویت گروه‌های تروریستی در عراق و شام قرار داده‌اند.



استکبار جهانی هم به سرکردگی آمریکا و همراهی انگلیس، حمایت بی دریغ خود را نثار رژیم عبری می‌کند و پیشکشی برای صهیونیست‌ها سلاح‌های فسفری می‌فرستد تا چنان زخمی بر پیکره غزه مقاوم بنهند که تا قرن‌ها و نسل‌ها اثر آن باقی باشد.



اما باید به شرف، شجاعت و ایمان مقاومت فلسطین درود فرستاد که درسی به مراتب دردناک تر از جنگ‌های 22 روزه و 8 روزه غزه به رژیم صهیونیستی داده است. درس‌هایی با دست خالی.



به واقع مقاومت نشان داد که به رغم سال‌ها حصر، فقر و اجحاف، به قدری توانمند است که مرکاوا را آهن پاره می‌کند و غزه را گورستان نظامیان صهیونیست و چنان می‌کند که سران رژیم جعلی اسرائیل از اعلام واقعی آمار تلفاتشان در جنگ اخیر غزه تا حد مرگ هراس داشته باشند.



بی تردید صهیونیست‌ها تا مدتها پس از جنگ باید تاوان کشته‌ها، اسرا و سایر خسارت‌هایی را که مقاومت به آنها تحمیل کرده، پس دهند.



آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به ابتکار همیشه جاویدان معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، روز قدس نام گرفته، یکی از نمادهای بارز حق طلبی و عدالت خواهی ملت مسلمان و انقلابی ایران و آزادیخواهان جهان است. روز جهانی قدس فرصتی است که ملت ایران به تأسی از رهبر فرزانه خود، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به یاری ملت فلسطین برخیزد و بار دیگر اقدامات ددمنشانه، سفاکانه و سبوعانه رژیم کودک کش را محکوم کند و به همه نشان دهد که در کنار غزه و لبنان ایستاده است و دست یاری مظلومان در تقابل با مستکبران را به گرمی می فشارد.



فرزندان ملت ایران در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی هم ضمن محکومیت نسل کشی مردم مسلمان فلسطین، با دعوت از همه مسلمانان جهان برای خلق حماسه‌ای دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، هم گام با سایر مسلمانان جهان، با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، شعار نابودی صهیونیسم بین الملل و آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را سر خواهند داد.»



انتهای پیام/

4307114
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» احمد وحیدی گفت: برای اولین بار در کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت گسترده برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور در پیامی از تلاش‌های نیرو‌های امدادی به ویژه هلال احمر برای یافتن کودک گمشده گلستانی تشکر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در پانزدهمین نشست کنفرانس سران کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی، تهران را به مقصد پایتخت گامبیا ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ابوترابی فرد گفت: از نگاه تحلیلگران نظامی راهبرد‌های عملیات وعده صادق بسیار گسترده است و غرب این عملیات را آغازگر تحولات بزرگ در منطقه تعریف می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از این تیپ بازدید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌ها باید‌ها و نباید‌های خود را دارند، اما آن چیزی که همیشه ادعا می‌کنند که در انجامش تلاش می‌کنند، بیان واقعیت است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل بین‌الملل گفت:دولت نتانیاهو به دلیل بحران هویت و شکست‌های پی در پی در صحنه بین المللی هر لحظه ممکن است سقوط کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاسی گفت: رقابت در تهران بین کسانی است که پایبند نظام هستند و البته نباید از اهمیت شرکت در انتخابات دور دوم مجلس غافل شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» صالحی گفت: با لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم شفافیت و عدالت مالیاتی که دو حلقه مفقوده سیستم مالیات‌ستانی هستند، محقق می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ائتلاف امناء گفت: شب گذشته شورای مرکزی ائتلاف امناء فهرست ۱۶ نفره خود را نهایی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است