ورزشی 12:49 - 23 مرداد 1399
دروازه‌بان اتلتیکومادرید معتقد است که بهترین فرصت برای قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان است.

اوبلاک: اکنون زمان ما در لیگ قهرمانان فرا رسیده است

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید پنجشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لایپزیگ می رود. یان اوبلاک یکی از مهره های کلیدی روخی بلانکو در مصاحبه اختصاصی با این نشریه درباره دیدار امشب و دیگر موضوعات صحبت کرد. دروازه‌بان اسلوونیایی گفت: لایپزیگ تیم بزرگی است. درست است که ورنر این تیم را ترک کرده است اما اکنون تیم متفاوتی شده اند. نه بهتر، نه بدتر. تغییرات زیادی داشتند و سطح بالایی دارند که آن را امسال در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان نشان دادند. لایپزیگ تیم خیلی تهاجمی است اما خوب هم دفاع می کند. می دانیم اگر خوب بازی نکنیم در همه بازی ها دچار مشکل خواهیم شد. 

اتلتیکو برخلاف لایپزیگ تیم با تجربه ای در مراحل حذفی است و این موضوع ممکن است به شاگردان دیگو پابلو سیمئونه کمک کند. اوبلاک در این رابطه اظهار کرد: این تجربه ممکن است به نفعمان باشد اما دیگر بازیکنان بدون انجام تعداد بازی بالا خیلی متفاوت عمل نمی کنند چون آن ها مدت هاست که فوتبال بازی می کنند. به ما می گویند تحریک کننده؟ (صفتی که سرمربی لایپزیگ به اتلتیکو داد) این موضوع من را ناراحت نمی کند. در حقیقت کسی که این حرف را می زند چیزی نمی داند. پیش از بازی خبرها را خیلی پیگیری نمی کنم. به عقاید دیگران احترام می گذارم و حرف دیگری ندارم. 

در این هفته تست کرونای دو بازیکن اتلتیکو (آنخل کورئا و ورسالیکو) مثبت اعلام شد و تیم چند روز در شرایط خاصی قرار داشت. دروازه‌بان روخی بلانکو درباره این روزها گفت: شرایط سخت را تجربه کرده ایم و همه به خاطر تست کمی استرس داشتیم. اتفاق بدی بود که تست دو بازیکنمان مثبت اعلام شد و مجبور شدند در مادرید بمانند. با این حال خوشبختانه حالشان خوب است، علائمی ندارند و مشکلی ندارند. امیدوارم به زودی حالشان خوب شود. 

اوبلاک در ادامه به مارکوس یورنته اشاره کرد و گفت: اتفاقی که برای یورنته افتاد باورنکردنی بود. هرگز تصور نمی کردیم به یک مهاجم تبدیل شود اما در تمرینات نشان داد که از راه دور خوب شوت می زند و سریع است. با این حال دیدار لیورپول فرا رسید، به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند و نشان داد که می تواند در خط حمله بازی کند. 

دروازه‌بان اسلوونیایی در مورد شانس قهرمانی اتلتیکو در این فصل اظهار کرد: لیسبون شهر خاصی برای من است. زمانی که ۱۷ سال داشتم به این شهر رفتم. اولین باری بود که از کشورم خارج شدم. امیدوارم که امسال نوبت ما باشد. فکر کردن به بعد از بازی امشب سخت است. باید لایپزیگ را شکست داد و سپس به دیگر مسائل نگاه کرد. اگر قهرمان شویم بیشتر به خاطر تیم و هواداران خوشحال می شوم تا خودم. 

تیم های بزرگ اروپایی به دنبال امضای قرارداد با دروازه‌بان اسلوونیایی هستند. او در این رابطه گفت: پس از انجام آخرین بازی فصل زمانی کافی برای صحبت درباره این موضوع وجود خواهد داشت. 

انتهای پیام


10665485
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است