فرهنگی‌هنری 10:31 - 15 اردیبهشت 1395
سالن های بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهر آفتاب چهارشنبه به روی مردم گشوده می شود.

نمایشگاه کتاب بروی مردم گشوده شد

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 15 تا 25 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 10 صبح تا 20 به روی بازدیدکنندگان دایر است.

 

نمایشگاه کتاب 95 امسال با حضور متفاوتی در شهر آفتاب پذیرای مخاطبان کتاب و کتابخوانی است .

 

سالن‌های نمایشگاهی به مساحت تقریبی 120 هزار مترمربع و در سه تیپ طراحی شده‌اند. یک عدد سالن بزرگ (سه قلو) به مساحت 25 هزار مترمربع، چهار عدد سالن متوسط (2 قلو) هرکدام به مساحت 15 هزار مترمربع و چهار عدد سالن کوچک (تکی) هرکدام به مساحت هشت هزار مترمربع است.

 

این سالن‌ها محل اصلی غرفه‌های نمایشگاهی است. هرکدام از سالن‌ها فضایی یکپارچه و بزرگ است که با سقفی عظیم و زیبا، فضایی منحصر به فرد و فاخر را پدید آورده است.

 

سالن ملل نیز در بخش نمایشگاهی در دو طبقه با زیربنای ساختمانی هشت هزار مترمربع و به ارتفاع 24 متر ساخته شده است.

 

نمایشگاه‌های روباز نیز به مساحت تقریبی 32 هزار مترمربع شامل فضایی باز است که در برخی از نمایشگاه‌ها کاربرد دارد. ساختمان مرکز تجارت 1و2 هر کدام با زیربنایی حدود 76 هزار مترمربع و در پهنه‌های جنوبی سایت پیش‌بینی شده است.

 

یکهزار و 600 ناشر داخلی و حدود 400 ناشر خارجی و یا نمایندگی های آنان در نمایشگاه کتاب 95 حضور می یابند.

 

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روز سه شنبه با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولان در شهر آفتاب گشایش یافت.

 

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس (عوارضی اتوبان تهران - قم)، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد./ ایرنا

115

 


7867385
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن همبستگی یمنی‌های مقیم ایران گفت: جنگ انتشار کتاب و کتابخوانی در یمن را متوقف نکرده است. تلاش می‌کنیم در نمایشگاه کتاب تهران مهمان ویژه خوبی باشیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ شایعاتی را که در رابطه با برکناری محمد خزاعی از ریاست سازمان سینمایی مطرح شده بود، رد کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امروز ۹ اردیبهشت ماه، دومین سالگرد مرحوم نادر طالب زاده، مستندساز، پژوهشگر و یکی از اهالی رسانه است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با روز معلم، بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی برای معلمان و اساتید رایگان خواهد بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه‌ای از مستند‌های تک قسمتی یا مجموعه مستند با موضوعات اجتماعی، فرهنگ مقاومت و تاریخی در این هفته از شبکه افق سیما پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل فرهنگی سازمان اوقاف با بیان این که نمایشگاه دستاورد‌های اوقاف به ارائه عملکرد مردم، هیئت امنا و واقفین می‌پردازد دستاورد‌های آن توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل فرهنگی سازمان اوقاف با بیان این که نمایشگاه دستاورد‌های اوقاف به ارائه عملکرد مردم، هیئت امنا و واقفین می‌پردازد دستاورد‌های آن توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اینبار نه جعبه سیاه هواپیما بلکه «جعبه سیاه» شبکه افق با گفت‌وگوی چالشی با مهمانان از راز مگوی آنان پرده می‌دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک منتقد سینما گفت: «مست عشق» در کارنامه هنری عواملش قابل قبول نیست و نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که چنین کاری در ذهن مخاطب ماندگار شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برگزیدگان دومین جشنواره عروسکی تلویزیونی «عروسکخونه» طی مراسم اختتامیه اعلام شدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است