استانی 11:21 - 06 شهریور 1393
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان مطرح کرد
رئیس واحد استانی دانشگاه علمی کاربردی گلستان از ارائه پیشنهادی در راستای افزوده شدن واحدی به نام «سبک زندگی» به دروس تحصیلی این دانشگاه خبر داد.

پیشنهاد «سبک زندگی» به دروس دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد برزعلی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: در حوزه جنگ نرم و اقتصاد مقاومتی مبادرت به برگزاری دو کارگاه آموزشی شد.

وی با بیان اینکه به منظور ارتقاء کیفی مراکز تیم‌های نظارت و ارزیابی تشکیل شده است، تصریح کرد: در این حوزه واحد گلستان پیشنهاداتی برای نظارت و ارزیابی واحدهای استانی به تهران ارائه داده است.

رئیس واحد استانی دانشگاه علمی کاربردی گلستان با بیان اینکه در بخش مهارتی موضوع کاروزی با جدیت بیشتری در مراکز پیگیری می‌شود، افزود: در حوزه فرهنگی منزلت‌بخشی به مشاغل در دستورکار است.

برزعلی با بیان اینکه رشته‌های علمی کاربردی برگرفته از نیازهای شغلی در جامعه است، یادآور شد: در بسیاری از رشته‌ها گرایش به شغل دولتی بیشتر است لذا برنامه‌های فرهنگی برای متعادل‌تر شدن مشاغل دولتی در جامعه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در زمینه سند توسعه آموزش عالی در واحد استانی اقداماتی در دستورکار است که به صورت پیشنهاد به سازمان مرکزی اعلام شده است.

رئیس واحد استانی دانشگاه علمی کاربردی گلستان توجه به مدیریت استراتژیک و تمرکززدایی از برنامه‌های اولویت‌دار دانشگاه است، خاطرنشان کرد: در راستای دولت الکترونیک برنامه‌هایی در دانشگاه طراحی و اجرایی شده است.  

برزعلی بیان داشت: دانشگاه علمی کاربردی در راستای کاهش نرخ بیکاری، افزایش بهره‌وری و ارتقاء خدمات  برنامه‌هایی پیش‌بینی کرده است همچنین در راستای تکریم ارباب رجوع و تهیه منشور اخلاقی برای ارائه خدمات بهتر برنامه‌هایی در دستورکار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اعتیاد برنامه‌های علمی پیش‌بینی شده است تا با تکیه بر روش‌های نوین از این معضل خانمان‌سوز در جامعه کم کنیم.

رئیس واحد استانی دانشگاه علمی کاربردی گلستان از برگزاری همایش علمی مشاوران برتر یکهزار مرکز علمی کاربردی به صورت ملی و متمرکز در گلستان خبر داد و گفت: این همایش جزو هفت برنامه شاخص جامع کشور است که در نیمه دوم آذرماه امسال به میزبانی گلستان برگزار می‌شود.

برزعلی با بیان اینکه اجام فعالیت‌های علمی و فرهنگی زمینه به منصه ظهور رساندن توانمندی‌های گلستان را به نمایش خواهد گذاشت، گفت: سعی داریم تا با همکاری مقامات استانی و کشوری، توانایی گلستان را به جامعه تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز معرفی کنیم. 


4585589
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است