استانی 10:00 - 17 بهمن 1394
رئیس شرکت گاز گچساران گفت: اجرای عملیات گازرسانی به چهار روستای فاقد گاز حوزه گچساران در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ناصر دلفریان اظهار کرد: گازرسانی به روستاهای فاقد گاز گچساران و باشت از جمله اقدامات قابل قبول شرکت گاز این شهرستان است.


وی افزود: در حال حاضر عملیات گازرسانی به چهار روستای جدید گچساران در دستور کار قرار گرفته که این گازرسانی 178 خانوار را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.


رئیس شرکت گاز گچساران تصریح کرد: روستاهای خربل، انجیرسیاه، آب توت و آبچیرک، چهار روستای تابع گچساران بوده که عملیات گازرسانی به این روستاها در دست اقدام است.


دلفریان بیان کرد: متراژ شبکه‌گذاری به این روستاها 33 هزار و 88 متر بوده و اعتبار این پروژه نیز افزون بر 17 میلیارد ریال است.


وی با بیان اینکه عملیات گارزسانی به روستای خربل با 23 خانوار در دستور کار قرار گرفته است، گفت: برای گازرسانی به این روستاها از هفت‌هزار و 428 متر شبکه گازرسانی با اعتباری افزون بر سه میلیارد ریال استفاده شده است.


دلفریان ادامه داد: آبچیرک، آب‌توت و انجیرسیاه سه روستای دیگر گچساران هدف شرکت گاز با 155 خانوار بوده که عملیات گازرسانی به این روستاها به طول 13 کیلومتر در دستور کار قرار گرفته است.


رئیس شرکت گاز گچساران یادآور شد: علاوه بر چهار روستای یاد شده، عملیات گازرسانی به دو روستای گناوه و آبریگون نیز در دست مطالعه قرار گرفته است.


انتهای پیام/ب

7658020
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است